Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp groene vijver en vissen blijven onderin.

Gepubliceerd: 26 jun 2014

271 keer bekeken
hallo. Onze vijver is in het najaar aangelegd, en is nu dus groen geworden. Ik heb bij het aanleggen en vullen van de vijver toen 2 zuurstof planten ingedaan en 1 pomp + filter + een luchtpompje/zuurstof pompje.
Lees verder...
Forumonderwerp gedrag vissen

Gepubliceerd: 10 mei 2009

17 keer bekeken
Hopelijk dat één van u het antwoord weet op wat er in onze vijver gaande is. Zal het hieronder uitleggen.
Lees verder...
Forumonderwerp vijverbak veel onderhoud?

Gepubliceerd: 27 jul 2008

1 keer bekeken
Hallo, Ik wil graag een vijverbakje in mijn tuin plaatsen met een paar vissen en plantjes er in. Hij hoeft niet zo groot te zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver

Gepubliceerd: 09 sep 2007

84 keer bekeken
Kan het zijn dat kikkers/padden vissen eten. ik heb deze zomer een aantal nieuwe goudwindes en algeneters in de vijver geplaatst. ik zie echter alleen telkens 1 van de 2 oude goudwindes zwemmen. de nieuwelingen zie ik niet.
Lees verder...
Forumonderwerp erwtensoep...

Gepubliceerd: 03 mei 2007

15 keer bekeken
Hallo...Tot vorige week is mijn vijver (vanaf aanleg eind september) glashelder geweest.Nu is ie in enkele dagen troebel geworden, niet met draadalgen, maar met zweefalgen.
Lees verder...
Forumonderwerp troebel water, geen alg?

Gepubliceerd: 20 mei 2006

241 keer bekeken
Ik heb een kleine vijver van zo'n 2400liter inhoud. Nu heb ik het probleem dat ik het water niet mooi helder krijg, het is net of er een soort van bagger ofzo door het water zweeft.
Lees verder...
Stel een tuinvraag