Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
stekken Gepubliceerd: 15 aug 2016 19 keer bekeken |
Ik ben een behoorlijk aantal planten aan het stekken. Het is hier midden Frankrijk nogal warm. 30C+ Er staan inmiddels o.a stekken van de Weigelia, rose en rood, lavendel, Chinese Azalia, vlinderstruik in de kleuren geel/paars en wit etc. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
om welke klimplant gaat het hier Gepubliceerd: 31 jan 2016 10 keer bekeken |
Ik heb een aantal scheuten met wortels van deze groenblijvende klimplant. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik krijgt geen kans om uit te lopen Gepubliceerd: 04 mei 2014 761 keer bekeken |
Ik heb twee vlinderstruiken in de tuin en één wil maar niet echt uitlopen (de ander gaat prima). Lees verder... |
| Forumonderwerp |
afgebroken tak vlinderstruik stekken Gepubliceerd: 30 okt 2013 192 keer bekeken |
Hoi allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stekken buddleia Gepubliceerd: 23 okt 2012 13 keer bekeken |
Beste tuinliefhebbers,
Ik wil graag de vlinderstruik stekken die in de tuin van mijn ouders staat. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vragen over enkele planten/bonsai. Gepubliceerd: 09 jul 2012 25 keer bekeken |
Hallo, tuinfanaten.
Bij mij in de wijk evenals op school zie ik overal bijna overal dan hertshooi staan, Mooie plant, mooie bloemen, maar dat doet er niet toe.Hoe is deze plant te vermeerderen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stand van zaken na de winter... Gepubliceerd: 05 mei 2012 66 keer bekeken |
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik Gepubliceerd: 15 mei 2011 12 keer bekeken |
Ik wil een vlinderstruik stekken(ik wil dit in het naajaar doen want dat is de beste tijd heb ik gelezen) deze wil ik dan 1jaar in de volle grond zetten en daarna wil ik er een bonsai van maken ik heb op google gezien dat dat kan. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stekjes zijn geworteld, en dan? Gepubliceerd: 24 aug 2010 10 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik te nat..... Gepubliceerd: 10 jul 2010 136 keer bekeken |
Onze vlinderstruik van 15 jaar oud verwelkt. Hij heeft door ruis in de communicatie per ongeluk twee keer water gekregen en ik ben bang dat dat de oorzaak is. De grond is nog steeds vochtig ondanks de warmte... Lees verder... |
| Forumonderwerp |
opletten bij planten kopen Gepubliceerd: 21 mrt 2010 3 keer bekeken |
Goeieavond,
Ik wil graag wat planten kopen voor mijn tuin, zijn er nodig dingen belangerijk om opteletten bijvoorbeeld de wortels?
bedankt groetjes van Lenny Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik stekken? en hij groeit raar Gepubliceerd: 08 mrt 2010 376 keer bekeken |
Op mijn vorige adressen had ik ook altijd vlinderstruiken en ik vind het altijd weer een erg mooi gezicht dat de struik zijn naam eer aan doet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe loos ik mijn stekken de winter door Gepubliceerd: 30 dec 2009 20 keer bekeken |
Ik heb sinds een paar maanden een muurkas, en ben enthousiast aan het stekken en zaaien geslagen. Gewoon om te kijken of dat lukte.... Tot mijn verbazing zijn veel stekken goed aangeslagen. Ik vraag me nu af hoe ik Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik Gepubliceerd: 03 nov 2009 1 keer bekeken |
Wanneer moet je een vlinderstruik snoeien en hoe?
Groetjes Hilda Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stekken en zaailingen overwinteren Gepubliceerd: 22 aug 2009 11 keer bekeken |
Ik heb sinds een paar maanden een muurkas, en ben enthousiast aan het stekken en zaaien geslagen. Gewoon om te kijken of dat lukte.... Tot mijn verbazing zijn veel stekken goed aangeslagen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik Gepubliceerd: 19 jun 2009 5 keer bekeken |
hoe kan ik het beste een vlinderstruik stekken?
mlouise Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik Gepubliceerd: 03 mei 2009 107 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie kent de naam van deze struik? Gepubliceerd: 17 okt 2008 35 keer bekeken |
Wie kent de naam van deze struik.Hij breidt zich erg uit en ik wel hem wat inkorten.Hoe doe ik dat..gewoon uitdunnen?Kan ik hem stekken,zo ja ,hoe doe ik dit en is het nu de juiste tijd om dat te doen?
vast weer bedankt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stekken vlinderstruik Gepubliceerd: 21 aug 2008 10 keer bekeken |
sorry voor mijn misschien domme vragen, ik ben een beginneling op plantengebied maar is het stekken van een vlinderstruik enkel het in de grond steken van een afgesnoeid houtachtig deel of komt hier meer bij kijken? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik vermeerderen Gepubliceerd: 14 sep 2007 5 keer bekeken |
Hoe kan ik het best een vlinderstruik vermeerderen. Laatst heb ik een zaailing uit de bestrating gehaalt en in een potje gedaan das nu nog afwachten Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ht zal wel aan mij liggen Gepubliceerd: 10 jul 2007 3 keer bekeken |
Hoi,
Ik doe alles wat overal op Internet beschreven staat over stekken. Ik heb zelfs stekpoeder. Ik knip een tak af (met hieltje) haal de onderste bladeren eraf. Ik zet hem in de aarde. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cytisus Gepubliceerd: 03 jan 2007 29 keer bekeken |
Ik heb sinds kort begonnen met het stekken van planten, het nemen van zaad etc. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik volgend weekend al snoeien? Gepubliceerd: 07 feb 2005 18 keer bekeken |
Zou ik mijn vlinderstruiken volgend weekend al durven snoeien? Ik zou ze dit weekend vroeg willen snoeien, zodat ze snel weer starten met groeien en de hoogte ingaan.
Wat denken jullie?
Lorie Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe stek je een vlinderstruik Gepubliceerd: 26 okt 2004 10 keer bekeken |
Hoi, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruiken vermeerderen uit zaad? Gepubliceerd: 28 sep 2004 208 keer bekeken |
Kan ik nu zaadjes van uitgebloeide bloemen van de vlinderstruik verzamelen en zaaien? Hoe groot is de kans op goede uitkomst? Stekken is wsl beter, maar ik wil zaadjes per post versturen. Lees verder... |