Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp brugmansiastekken

Gepubliceerd: 23 apr 2010

0 keer bekeken
Hoi, Ik heb weer Brugmansiastekken,o.a Gelber Riese,Grand Marnier,klein licht rose,grote witte en nog want andere.
Lees verder...
Forumonderwerp brugmansiastekken

Gepubliceerd: 25 okt 2009

11 keer bekeken
Ik heb nog brugmansia-stekken,om te ruilen,of om gewoon gratis af te halen. Ze staan al een week of 2 in het water,groet Engeline
Lees verder...
Forumonderwerp brugmansia-stekken

Gepubliceerd: 18 sep 2008

2 keer bekeken
ik heb mijn brugmansia's dit jaar erg vroeg gesnoeid en naar binnen gezet ivm een weekje vakantie.Het is s'nachts al zo koud,dat ik bang ben voor vorst aan de grond,terwijl ik weg ben,ik heb er te veel om het aan een ander over te laten.
Lees verder...
Forumonderwerp neo marica

Gepubliceerd: 11 mrt 2008

10 keer bekeken
ik heb vorig jaar een stek gekregen van de neo marica,hij krijgt als het goed is lila bloemen.vroeger had ik zelf zo,n plant maar heb daar jarenlang zoveel stekken van afgegeven dat de moederplant het uiteindelijk heeft begeven.Is hij eigenlijk bi
Lees verder...
Forumonderwerp overwinteren brugmansia-stekken.

Gepubliceerd: 06 nov 2007

6 keer bekeken
Ik ga nu m'n Brugmansia snoeien en naar binnen halen voor de overwintering.Tegelijk wil ik hier stekken van nemen.Hoe kan ik de stekken het beste overwinteren als ze eenmaal geworteld zijn.
Lees verder...