Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp identificatie

Gepubliceerd: 25 mrt 2023

56 keer bekeken
Wie weet de naam van deze boom?
Lees verder...
Forumonderwerp rozenbotteltakken krijgen wortels

Gepubliceerd: 19 dec 2022

50 keer bekeken
Beste allemaal, Ik heb hier van die mooie decoratieve minirozenbottel takken op een vaas staan. Nou komen er allemaal wortels aan.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opstarten

Gepubliceerd: 29 apr 2020

461 keer bekeken
Goedendag ik ben nieuw hier en ik ben in bezit van een kleine tuin vijver met 4 goudvissen het type vijver is rond met een diameter van 160 cm en 40 cm diep en daaronder nog een stuk van 60 cm en 30 cm diep het betreft hier een voorgevormde vijver
Lees verder...
Forumonderwerp vraag om hulp wat te doen ?

Gepubliceerd: 06 apr 2019

63 keer bekeken
Goede dag mensen.
Lees verder...
Forumonderwerp wat mankeert er met deze appelboom?

Gepubliceerd: 21 okt 2017

628 keer bekeken
Beste allen, Kan iemand mij vertellen wat met deze appelboom mis is? Zie foto. Alvast bedankt voor jullie hulp. Groeten, Andre
Lees verder...
Forumonderwerp kersenbomen - welk ras, amper kersen en inkorten

Gepubliceerd: 20 aug 2017

121 keer bekeken
Ik heb twee kersenbomen in mijn tuin waarvan ik foto's heb bijgevoegd. Ze geven wel veel bloemen maar amper kersen en die zitten dan zo hoog dat ik er niet bij kan. Dus ik heb een aantal vragen: 1. Zijn dit halfstam of laagstam bomen?
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen zijn dit?

Gepubliceerd: 29 mei 2017

1,190 keer bekeken
Vandaag voor het eerst bij kwekerij Cactusflower in Rumst geweest (is zeer de moeite waard). Ik heb een mooie selectie verzameld, maar ben volledig nieuw in de Cactus wereld, dus kan wel wat hulp gebruiken bij het determineren.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is mijn tuintje aan het opeten?

Gepubliceerd: 14 apr 2017

96 keer bekeken
Dag, Voor mijn huis heb ik een klein tuintje waar ik wat plantjes in probeer te laten groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand welke boom dit is?

Gepubliceerd: 14 mrt 2017

24 keer bekeken
Ik had een aantal kersenbomen gekocht. Ik zag dat deze kleinblijvende bomen geënt waren. Naast één van deze bomen kwam er uit de grond een tweede boom omhoog uit de wortels. Dat is dus waarop de kersentak geënt is.
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit?

Gepubliceerd: 25 jan 2017

18 keer bekeken
Weet iemand welke boom (incl. luisjes) dit is? De foto's zijn genomen eind sep.
Lees verder...
Forumonderwerp appel- en perenboom kweken.

Gepubliceerd: 02 okt 2016

159 keer bekeken
Beste; heb eens een vraag. Ik ben verlekkerd op een bepaald appel- en perenras. Het probleem is dat deze niet in de handel verkrijgbaar zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp blauwe regen

Gepubliceerd: 25 sep 2016

26 keer bekeken
We hebben vorig jaar geënte blauwe regens geplant, dingen zijn behoorlijk uitgeschoten. Ik wilde ze snoeien en heb al wat gegoogled naar wat en hoe. Zijscheuten snoeien tot 50cm en straks in het voorjaar de scheuten terugsnoeien naar zon 20cm..
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik is dit?

Gepubliceerd: 26 aug 2016

6 keer bekeken
Weet iemand misschien de naam van deze struik?
Lees verder...
Forumonderwerp wisteria / blauwe regen

Gepubliceerd: 20 aug 2016

48 keer bekeken
Met veel interesse las ik het artikel op uw tuinkrant.com (https://tiny
Lees verder...
Forumonderwerp kleine bomen in voortuin

Gepubliceerd: 09 apr 2016

15 keer bekeken
Hallo, Ik heb een voortuin van 4 meter diep en 11 meter breed. Over de breedte wil ik een aantal boompjes planten voor de sier en de privacy vanaf straat.
Lees verder...
Forumonderwerp is dit sterroet (blackspot)?

Gepubliceerd: 13 mrt 2016

9 keer bekeken
Ik heb hier een roos die een jaar in de grond staat, alles volgend de regels, groot gat, goede aarde etc, maar echt aanslaan deed ie niet. De nieuwe bladeren kan ik niet op vinden maar de stengels hebben vlekken. Is dit sterroetdauw?
Lees verder...
Forumonderwerp twijfel over snoei

Gepubliceerd: 19 feb 2016

13 keer bekeken
Beste allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe struik of boom

Gepubliceerd: 28 nov 2015

6 keer bekeken
Hallo allemaal, Onlangs is onze mooi blauwe regen boom in de voortuin omgewaaid, deze was ongeveer 2 meter hoog en was ook ongeveer 2 meter in doorsnede.
Lees verder...
Forumonderwerp knotten oude meidoorn

Gepubliceerd: 13 sep 2015

335 keer bekeken
Geacht Forum, in mijn tuin staat een ca. 40 jaar oude meidoorn (tweestijlige rode variant - Paul's Scarlet ). Deze boom is jarenlang overwoekerd geweest door klimop e.d.
Lees verder...
Forumonderwerp hedera helix 'arborescens'

Gepubliceerd: 31 aug 2015

139 keer bekeken
Ik heb een siertuin met veel hedera helix Aborescens die in 2003 door een firma is aa
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor cactus is dit?

Gepubliceerd: 06 jul 2015

21 keer bekeken
Ik weet dat het erg lastig is om cactussoorten te determineren maar misschien dat iemand mij toch kan helpen
Lees verder...
Forumonderwerp laburnum alpinum 'pendulum'

Gepubliceerd: 28 jun 2015

7 keer bekeken
Vorig jaar heb ik uit Zwitserland een aantal zaden van de Berg Goudenregen meegenomen. Hoe kan ik die zaden het beste planten?
Lees verder...
Forumonderwerp wisteria

Gepubliceerd: 19 jun 2015

10 keer bekeken
Ik wacht al 6 a 7 jaar op bloemen in de wisteria, maar vergeefs.
Lees verder...
Forumonderwerp prunus serrulata 'kanzan'

Gepubliceerd: 20 mei 2015

23 keer bekeken
Als u geen zin heeft om het hele verhaal te lezen, kunt u door scrollen naar de vet gedrukte vraag.
Lees verder...
Forumonderwerp schimmels preventie

Gepubliceerd: 21 mrt 2015

8 keer bekeken
Ik heb een andere vraag over rozen (als dit jaar heb ik rozen voor de eerste keer in Nederland). In Italië is het gewoon om Bordeauxe Pap te geven aan de rozen om schimmels en ziektes te voorkomen. Is het ook hier gewenst?
Lees verder...