Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp van knot naar stam(treurwilg)

Gepubliceerd: 17 jun 2023

91 keer bekeken
Ik heb vorig jaar september/oktober een knot van een treurwilg in de grond gestopt die is gaan wortelen en nu goed uitloopt
Lees verder...
Forumonderwerp rozenbotteltakken krijgen wortels

Gepubliceerd: 19 dec 2022

35 keer bekeken
Beste allemaal, Ik heb hier van die mooie decoratieve minirozenbottel takken op een vaas staan. Nou komen er allemaal wortels aan.
Lees verder...
Forumonderwerp mandarijnplant

Gepubliceerd: 10 sep 2022

29 keer bekeken
Dit mandarijnplantje heb ik opgekweekt uit een pit. Ze is nu 50 cm hoog. Mijn vraag is of ze moet worden getopt waardoor de plant steviger wordt en misschien gaat vertakken?  Hoor graag jullie advies.
Lees verder...
Forumonderwerp regenput als vijver

Gepubliceerd: 14 mei 2020

736 keer bekeken
Beste leden,
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opstarten

Gepubliceerd: 29 apr 2020

422 keer bekeken
Goedendag ik ben nieuw hier en ik ben in bezit van een kleine tuin vijver met 4 goudvissen het type vijver is rond met een diameter van 160 cm en 40 cm diep en daaronder nog een stuk van 60 cm en 30 cm diep het betreft hier een voorgevormde vijver
Lees verder...
Forumonderwerp welk naam draagen mijn cactusen?

Gepubliceerd: 30 aug 2019

46 keer bekeken
Goedenacht mensen, Foto 1 en 2 zijn dezelfde maar ik weet niet hoe ik ze kan benoemen. En foto 3 is een andere soort waar ik ook de naam zou willen weten. Weet iemand welke naam de cactussen hebben? Alvorens dank!
Lees verder...
Forumonderwerp vetplant te groot

Gepubliceerd: 20 mrt 2018

242 keer bekeken
Hola!
Lees verder...
Forumonderwerp geente prunus

Gepubliceerd: 22 okt 2017

141 keer bekeken
Mijn vraag gaat over een geënte Japanse sierkers die met heel kleine witte bloempjes bloeit. De drie die hier staan hebben een lossige bolvorm.
Lees verder...
Forumonderwerp carissa grandflora / natalpruim

Gepubliceerd: 25 sep 2017

132 keer bekeken
Hallo, ik zou graag deze plant willen vermeerderen met enten of stekken of ....? graag enige tips want hier lukt het niet of ik doe het verkeerd? Alvast bedankt George
Lees verder...
Forumonderwerp term gezocht om planten te fusioneren

Gepubliceerd: 24 okt 2016

2 keer bekeken
Ik kan maar niet de term vinden op google om planten met de stam samen te laten groeien. Dus 2 aparte planten waarin je dan een snee maakt en verbindt zodat ze samen gaan groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp appel- en perenboom kweken.

Gepubliceerd: 02 okt 2016

154 keer bekeken
Beste; heb eens een vraag. Ik ben verlekkerd op een bepaald appel- en perenras. Het probleem is dat deze niet in de handel verkrijgbaar zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp witte sering

Gepubliceerd: 26 mei 2016

30 keer bekeken
Hallo allemaal Mijn naam is Bob, 50 jaar en woonachtig in Breda met mijn vrouw Ellen.
Lees verder...
Forumonderwerp kan je dees stekken?

Gepubliceerd: 09 mei 2016

31 keer bekeken
Deze windvanger van zoals men pa zegt, wil er graag meer van en wil er stekken van, ik vraagt steek om takken in de grond te steken, *was in december januari* maar had nu ff te tijd om het te vragen ik zie een eikenblad, is het familie van de
Lees verder...
Forumonderwerp vragen ent

Gepubliceerd: 22 dec 2015

37 keer bekeken
ik heb in het begin van de lente een kerstcactus geent op een onbekkende onderstam. ik weet het, ent niet om te enten. is meer voor wat ervaring op te doen. mijn vragen zijn :
Lees verder...
Forumonderwerp trots enting

Gepubliceerd: 11 dec 2015

30 keer bekeken
een kerstkactus geent op een onbekentde onderstam. de onderstam heb ik gekregen. de top is niet gelukt om te enten. je kan niet alles hebben.
Lees verder...
Forumonderwerp hedera helix 'arborescens'

Gepubliceerd: 31 aug 2015

135 keer bekeken
Ik heb een siertuin met veel hedera helix Aborescens die in 2003 door een firma is aa
Lees verder...
Forumonderwerp appel, pot en grond.

Gepubliceerd: 16 aug 2015

4 keer bekeken
Beste mensen, Ik heb een kleine Appelboom gekocht die 5 verschillende soorten appels kan produceren. Ik wil deze Appelboom in een pot plaatsen, maar met wat voor grond/grondmengsel moet ik dit doen?
Lees verder...
Forumonderwerp viburnum x carlcephalum

Gepubliceerd: 29 jul 2015

27 keer bekeken
Ik wil deze plant graag vermeerderen/stekken. hoe pak ik dat aan?
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opstarten na medicijn gebruik

Gepubliceerd: 16 jun 2015

89 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp prunus serrulata 'kanzan'

Gepubliceerd: 20 mei 2015

21 keer bekeken
Als u geen zin heeft om het hele verhaal te lezen, kunt u door scrollen naar de vet gedrukte vraag.
Lees verder...
Forumonderwerp broussonetia papyrifera (papiermoerbei) vruchten

Gepubliceerd: 18 sep 2014

69 keer bekeken
Volgens beschrijving op internet is de boom tweehuizig. Maar ik weet niet of de boom eenslachtig is.
Lees verder...
Forumonderwerp enten van cactussen

Gepubliceerd: 07 sep 2014

122 keer bekeken
Hallo allemaal,Ik heb sinds ongeveer een jaar diverse cactussen en vetplanten en koop steeds weer wat nieuws.Weet niks van benamingen enz. Is gewoon een leuke hobby om af en toe wat mee te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp magnolia x soulangeana 'lennei'

Gepubliceerd: 09 aug 2014

2 keer bekeken
Vijf jaar geleden heb ik er één geplant van 60cm hoogte in de voortuin dienaar het oosten is gericht. De grond is vrij zware aarde, geen klei, rondom liggen akkers. Ik ben niet op de hoogte van de zuurtegraad. De meeste
Lees verder...
Forumonderwerp cornus kausa

Gepubliceerd: 03 jun 2014

90 keer bekeken
wij hebben twee stuks cornus kausa in onze tuin, één ervan is drie jaar oud en heeft no
Lees verder...
Forumonderwerp acer palmatum 'garnet'

Gepubliceerd: 24 apr 2014

11 keer bekeken
mijn vraag is of het mogelijk is om acer palmatum garnet te enten in februari
Lees verder...
Stel een tuinvraag