Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp tagetes

Gepubliceerd: 07 okt 2023

16 keer bekeken
Jaarlijks zaai ik drie verschillende soorten tagetes waaronder ook de gele versie..
Lees verder...
Forumonderwerp kippenmest

Gepubliceerd: 08 apr 2023

27 keer bekeken
Kan kippenmest verdund met water in de moestuin gestrooid worden of moet de mest eerst gecomposteerd worden?
Lees verder...
Forumonderwerp geel blad komkommerzaailingen

Gepubliceerd: 05 jun 2022

26 keer bekeken
Zaailingen komkommer geplant en veel water gegeven. Waarom krijgen ze geel blad?
Lees verder...
Forumonderwerp welke ziekte of plaag? witte vlekjes, bladeren langzaam verkleurd

Gepubliceerd: 17 mei 2022

73 keer bekeken
Ik heb wat zaadjes (mix van 'wilde' bloemen en kruiden voor bijen) geplant op mijn balkon, en nu zag ik bij de phacelia dat de bladeren zijn gaan verkleuren, rood/paars/bruin, en dat ze allemaal vlekjes hebben, vooral licht gekleurde maar ik zag n
Lees verder...
Forumonderwerp andijviezaailingen bemesten?

Gepubliceerd: 18 okt 2021

22 keer bekeken
Hebben andijviezaailingen een organische bemesting nodig? Hoelang duurt het voordat er een krop wordt gevormd bij andijvie?
Lees verder...
Forumonderwerp zaailingen - wat is het?

Gepubliceerd: 12 okt 2020

52 keer bekeken
Beste kenners, Ik heb iets in de grond gestopt. Ik dacht zelf eerst dat ik een aalbes in de grond had geduwd maar dat heeft toch echt een heel ander blad.
Lees verder...
Forumonderwerp welke zaailing is dit?

Gepubliceerd: 17 sep 2020

113 keer bekeken
In mijn tuin groeien opeens heel veel van deze zaailingen. Geen idee waar ze vandaan komen of wat het worden gaat. Herkent iemand deze? Het blad is aan boven- en onderkant ruw behaard en nu ongeveer 10 cm groot.
Lees verder...
Forumonderwerp kiwi geeft geen bloemen

Gepubliceerd: 11 mei 2020

372 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp meerdere planten plotseling dood

Gepubliceerd: 28 feb 2020

279 keer bekeken
Beste mensen op dit forum,
Lees verder...
Tuinevenementen helleborusdagen in de noordoostpolder

Gepubliceerd: 18 feb 2020

4 keer bekeken
Helleborusdagen in de Noordoostpolder
Lees verder...
Forumonderwerp vraag m.b.t zaailingen

Gepubliceerd: 07 jul 2019

17 keer bekeken
Beste allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp rode zonnehoed vraagje

Gepubliceerd: 20 jun 2019

1,808 keer bekeken
Ik heb al een aantal jaar een mooie rode zonnehoed, een hybride soort met een mooie rode kleur.
Lees verder...
Forumonderwerp stratificatie of scarificeren

Gepubliceerd: 02 jun 2019

64 keer bekeken
Beste leden, Ik heb enkele zaden van bomen gekocht, omdat ik eens wil proberen hier zaailingen van te krijgen. ( misschien ooit voor bonsai na lang wachten ) puur als hobby.
Lees verder...
Forumonderwerp 2 verschillende soorten? (pachypodium lamerei)

Gepubliceerd: 09 sep 2018

79 keer bekeken
hallo mede liehebbers van groen ik heb 2 verschillende madagascarpalmen ik vraag me af hoe deze soorten individueel genoemd worden
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 25 aug 2018

182 keer bekeken
In een pot is een plant komen aanwaaien, dus zal via zaad verspreid zijn.Iemand een idee, welke plant dit is: onkruid of een mooie plant met mogelijke bloei?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant staat hier?

Gepubliceerd: 01 aug 2018

52 keer bekeken
Op het kerkhof in ons dorp staat deze plant en nog meer zaailingen. Men is benieuwd wat voor plant dit is.
Lees verder...
Forumonderwerp zaait lavendel zich uit?

Gepubliceerd: 29 jul 2018

956 keer bekeken
Ik heb vanmiddag de lavendel Felice gesnoeid, de bloemen zijn uitgebloeid en ik had het eigenlijk al eerder willen doen, maar vandaag is het eindelijk eens bewolkt met een prettig windje.
Lees verder...
Forumonderwerp vaste planten op balkon,cq wintertuin

Gepubliceerd: 20 apr 2018

44 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp plant of onkruid ?

Gepubliceerd: 03 apr 2018

53 keer bekeken
Deze planten komen elk jaar in grote hoeveelheden terug, iemand die weet welke plant dit is ? 
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende kamerplant

Gepubliceerd: 26 mrt 2018

96 keer bekeken
Hoi allemaal, weet iemand misschien wat voor plant dit is en hoe deze het best verzorgd kan worden? Ik heb hem gekocht als vier kleine plantjes en nu samen in een pot gezet. Alvast bedankt!  Gr. Renée
Lees verder...
Forumonderwerp binnenshuis voorzaaien, op welke plek?

Gepubliceerd: 06 mrt 2018

64 keer bekeken
Hallo, 
Lees verder...
Tuinevenementen helleborusdagen in de noordoostpolder

Gepubliceerd: 26 dec 2017

7 keer bekeken
Vanaf begin maart kan men elke vrijdag en zaterdag genieten van de vele bloeiende Helleborussen in De Stekkentuin te Espel en in De Goldhoorn Gardens te Bant: twee voorjaars-poldertuinen bij uitstek.
Lees verder...
Tuinevenementen helleborusdagen in de noordoostpolder

Gepubliceerd: 26 dec 2017

4 keer bekeken
Vanaf begin maart kan men elke vrijdag en zaterdag genieten van de vele bloeiende Helleborussen in De Stekkentuin te Espel en in De Goldhoorn Gardens te Bant: twee voorjaars-poldertuinen bij uitstek.
Lees verder...
Tuinevenementen helleborusdagen in de noordoostpolder

Gepubliceerd: 26 dec 2017

2 keer bekeken
Vanaf begin maart kan men elke vrijdag en zaterdag genieten van de vele bloeiende Helleborussen in De Stekkentuin te Espel en in De Goldhoorn Gardens te Bant: twee voorjaars-poldertuinen bij uitstek.
Lees verder...
Forumonderwerp verkleuren thym

Gepubliceerd: 14 dec 2017

40 keer bekeken
Een week of 3 geleden heb ik thym gezaaid. Deze verkleurd nu. Hoe kan dit? Reeds heb ik de thymuitgedund en die stekjes doen het prima.
Lees verder...
Stel een tuinvraag