Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp druiven stekken

Gepubliceerd: 02 sep 2015

29 keer bekeken
Ik heb een druivenplant op een andere locatie uitgegraven (op verzoek , stond in de weg..) Omdat ik het zonde vond om het weg te gooien heb ik deze mee naar huis genomen. Maar,...er zit vrijwel geen kluit meer omheen...kale wortels dus.
Lees verder...
Bedrijven druiven snoeien

Gepubliceerd: 10 aug 2015

1 keer bekeken
Tuinliefhebbers informeren over druiven.Alle onderwerpen die bij druiven komt kijken.Van stekken, tot snoeien, van krenten tot druivenrassen.
Lees verder...
Forumonderwerp herplant afgezaagde druiventak?

Gepubliceerd: 07 aug 2012

66 keer bekeken
We hadden aan onze schuur een druiventak afkomstig van de druivenplant bij de buren. Nu hebben onze buren ongevraagd deze tak doorgezaagd, terwijl er al volop druiven aan begonnen te groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp afgeknakte druivenstruik

Gepubliceerd: 15 jan 2012

58 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp oude druif snoeien (hout) en verplaatsen

Gepubliceerd: 21 sep 2010

1,676 keer bekeken
Sinds kort heb ik een groentetuin, en in de tuin staan enkele totaal niet onderhouden druivenplanten. Het hout van de planten is meters lang (4, 5 meter per stuk) voordat er groene takken zijn, die overigens tjokvol zitten met druiven.
Lees verder...
Forumonderwerp stekjes roos en druif

Gepubliceerd: 15 mrt 2010

3 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp muskaatdruif

Gepubliceerd: 05 sep 2009

31 keer bekeken
Hallo, Ik ben op zoek naar een muskaatdruivenplant.Ik heb een aantal tuincentra benaderd, maar een muskaat hebben ze niet in voorraad. Misschien volgend voorjaar.
Lees verder...
Forumonderwerp groei olijf

Gepubliceerd: 31 jul 2009

7 keer bekeken
Ik heb een paar jaar geleden, omdat ik niet veel geld in een overmatig getrimd bolletje wilde investeren een nietig olijfboompje in de tuin geplantDoet het goed is nu ongeveer twee meter en nogal sprieterig.
Lees verder...
Forumonderwerp druiven

Gepubliceerd: 28 mei 2006

1 keer bekeken
Wij hebben een druivenbos staan, deze heeft altijd heerlijke druiven. Nu zouden wij wel meer van deze bossen willen hebben. Mijn vraag dan ook: Kan ik deze bossen vermeerderen, d.m.v. bijv. stekken?
Lees verder...
Forumonderwerp druivenstekken

Gepubliceerd: 20 nov 2005

0 keer bekeken
hoe kan je druivenplanten stekken. en waar moet je ze neer zetten. Alvast bedankt. Michiel
Lees verder...
Forumonderwerp druif

Gepubliceerd: 15 jul 2005

4 keer bekeken
Graag willen we twee druivelaars plaatsen aan de zuidkant van ons huis. We denken o.a. aan een Frankenthaler en een Boskoop. Maar wanneer kopen we de planten best aan? En wanneer planten we deze best in volle grond?
Lees verder...
Forumonderwerp druifzaadje planten

Gepubliceerd: 26 mei 2003

1 keer bekeken
Ik heb een zaadje van een druif uit mijn druif gehaald. Ik zou deze graag willen planten, maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik hem moet verzorgen. Wat moet ik ermee doen? In een pot stoppen en eens per week water geven?
Lees verder...
Stel een tuinvraag