Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
gaan de coniferen dood? Gepubliceerd: 25 dec 2016 889 keer bekeken |
Ik had mooie groene coniferen...en nu zien ze er niet zo fris uit. Binnenin zijn ze juist wel groen. Dorst of koud? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe coniferen heg gaat heel slecht Gepubliceerd: 11 okt 2012 22 keer bekeken |
Goedemiddag!
Bij ons is begin July een coniferen haag geplant. De bomen stonden op kluit en de eerste weken zag alles er goed en groen uit. Ik heb er op gelet niet te veel en ook niet te weinig water te geven. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
waarom worden mijn aloe's bruin? Gepubliceerd: 26 mrt 2012 49 keer bekeken |
Waarom worden mijn aloe's bruin? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verkleuring en vlekken laurierkers Gepubliceerd: 23 mrt 2010 2,480 keer bekeken |
Vorig jaar een laurierkers nobilus haag geplant.Het waren geen containerplanten maar planten met een kluit en een netje erom heen.Vóór het planten alle netjes verwijderd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bruine verkleuring haag Gepubliceerd: 17 feb 2009 85 keer bekeken |
Beste,
Sinds de zomer van vorig jaar lijkt mijn haag af te sterven.Wat is het probleem?Wat kan ik eraan doen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vorstschade Gepubliceerd: 11 jan 2009 178 keer bekeken |
Omdat wij een drietal palmbomen in onze tuin hebben lees ik met plezier jullie forum. Dit keer dan een berichtje vanuit Friesland. De bomen die wij hebben zijn een Trachycarpus Fortunei van 3 meter, een Wagnerianus en een Kiril. Lees verder... |