Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp hortensia the bride endless summer scheuten slap

Gepubliceerd: 10 apr 2017

87 keer bekeken
Sinds een week of twee gaan veel nieuwe, jonge scheuten aan de hortensia slap hangen. Ze knikken om en sommige kleine scheutjes zijn verdord. Wel zie ik al hele kleine bloemknoppen. Hij ziet er ook niet echt vol uit.
Lees verder...
Forumonderwerp taxuskever oplossing?

Gepubliceerd: 29 mrt 2014

384 keer bekeken
Het probleem van vraatschade door taxuskever heb ik hier al enkele malen aangekaart. Op advies dat enkelen onder jullie me gaven heb ik eind augustus een behandeling toegepast met
Lees verder...
Forumonderwerp problemen pieris, hortensia en rododendron

Gepubliceerd: 03 jun 2011

238 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp noordelijke stroming, koude winter 2010-2011

Gepubliceerd: 11 jun 2010

2 keer bekeken
Misschien een beetje voorbarig, maar ik heb de laatste tijd eens gelet op hoe de stromingen globaal zijn in NL. Het is mij en misschien ook wel anderen opgevallen dat er de laatste tijd, vooral ook dit voorjaar een
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia snoeien

Gepubliceerd: 15 mrt 2010

56 keer bekeken
Hoe kan ik het beste deze hortensia's snoeien? IK dacht dat ze op overjarig hout bloeien?Als ik ze dus nu echt terug snoei heb ik dit jaar geen bloemen, maar hoe zie ik welke takker er wel weggesnoeid mogen worden? Groeten,
Lees verder...
Forumonderwerp mijn hortensia lijkt dood te gaan

Gepubliceerd: 10 nov 2009

1,401 keer bekeken
Ik heb een Hortensia in de tuin die dood lijkt te gaan. Aan de schaduw kant staan er alleen nog maar zwarte takken (1/3 van de plant).
Lees verder...
Forumonderwerp tuin ontwerp

Gepubliceerd: 07 aug 2009

144 keer bekeken
Hallo, We hebben een tuin in de vorm van een rechthoekige driehoek. De tuin is op dit moment kaal, gereed om ingericht en bestraat te worden.
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia

Gepubliceerd: 17 mei 2008

1 keer bekeken
Ik heb vorig jaar 4 rode hortensia's gekocht in een tuincentrum.Toen stonden ze nog vol in bloei.2 planten doen het goed deze staan in de tuinkant op het noorden, maar 2 planten welke op de zuidkant staan, doen het niet.
Lees verder...
Forumonderwerp gaten in blad klimplanten

Gepubliceerd: 19 jul 2007

5,501 keer bekeken
Sinds kort is me opgevallen dat er gaten in het blad van de klimplanten die tegen mijn schutting staan "vallen" Voornamelijk hedera
Lees verder...