Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp klimroos experts gezocht: specifieke klimrozen

Gepubliceerd: 04 jan 2017

25 keer bekeken
Na lang zoeken heb ik bepaalde klimrozen op het ook: Mijn requirements:
Lees verder...
Forumonderwerp roest op rozen..

Gepubliceerd: 18 mei 2014

10 keer bekeken
Mijn rozen hebben behoorlijk last van roest op de blaadjes.Wat kun je daar tegen doen?Is er een natuurvriendelijke oplossing voor?
Lees verder...
Forumonderwerp ziektes op rozen

Gepubliceerd: 18 aug 2013

453 keer bekeken
ik heb sinds van het voorjaar een witte rozenboom in mijn voortuin staan. sinds kort zie ik er opeens een witte waas over de blaren komen. ik denk dat het meeldauw is. ik heb hiervoor bayer garden schimmels (o.a.
Lees verder...
Forumonderwerp struiken in de tuin

Gepubliceerd: 15 okt 2012

1 keer bekeken
Ik heb deze zomer een acer moeten verwijderen omdat hij verwelkingsziekte had.
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai eik met meeldauw

Gepubliceerd: 05 aug 2012

28 keer bekeken
hallo iedereen ben in de ban geraakt van het bonsai kweken en na veel opzoekingswerk hier en op andere sites had ik besloten er zelf wat op te kweken
Lees verder...
Forumonderwerp louis lens

Gepubliceerd: 18 jun 2012

27 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp wortelschade of niet.....

Gepubliceerd: 19 feb 2012

14 keer bekeken
Om nog wat praktijkmateriaal in de strijd te gooien. Ik heb een gezonde Trachycarpus fortunei opgeofferd om geinteresseerden te laten zien wat er met de wortels gebeurt als je die niet vorstvrij houdt.
Lees verder...
Forumonderwerp welke roos is niet zo gevoelig voor luis/schimmel

Gepubliceerd: 17 feb 2011

429 keer bekeken
Ik heb eens gelezen dat er rozen zijn die niet of niet zo erg gevoelig zijn voor luis en meeldauw. Wie kent de namen hiervan?Ben van plan om dadelijk nieuwe rozen te kopen en zou heel blij zijn met een reactie. B.v.d. Pietje
Lees verder...
Forumonderwerp rozelaars

Gepubliceerd: 05 jan 2011

4 keer bekeken
Er hangen nog redelijk veel bladeren aan mijn rozelaars, maar deze zitten vol roest en andere ziekten.Ik zie ook de nieuwe knopjes al zitten.Is het wenselijk zoveel mogelijk van het oude blad te verwijderen,
Lees verder...
Forumonderwerp gele plekjes op rozenblaadjes

Gepubliceerd: 07 jun 2010

24 keer bekeken
Sinds kort zijn er kleine gele vlekjes te zien op mijn rozenblaadjes. Uiteindelijk wordt het volledige blaadje geel en valt het af. Zou het een gebreksziekte kunnen zijn? Weet iemand raad? Alvast dank.
Lees verder...
Forumonderwerp roest in mijn rozen

Gepubliceerd: 03 jun 2010

107 keer bekeken
Hallo Allemaal, Heb in mijn Rozen op de bladen roestkleurige plekken.Alle bladen worden geel.Heb al een roos eruit gehaald ging dood,in mijn andere rooszit het ook wat kan ik eraan doen? Groetjes Hilda
Lees verder...
Forumonderwerp chaenomelis' bladeren blijven er te jong uitzien

Gepubliceerd: 21 jul 2009

7 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp rozen

Gepubliceerd: 01 sep 2008

10 keer bekeken
Klopt het dat het een slecht rozenjaar geweest is? ik heb sinds twee jaar verschillende rozen struikjes in potten staan en een( Schneewalzer) in de grond.
Lees verder...
Forumonderwerp zielige roos

Gepubliceerd: 29 jul 2008

7 keer bekeken
Vorig jaar heb ik 2 rozenstruikjes gekocht. In het voorjaar heb ik ze mest gegeven. 1 struikje gaat goet en bloeit mooi de ander heeft allemaal roest op zijn blad gehad en alles valt er af. Ook komen er geen nieuwe knoppen.
Lees verder...
Forumonderwerp brahea armata

Gepubliceerd: 28 mei 2007

143 keer bekeken
HalloIk heb zojuist een Brahea armata van 80 cm hoog (hoogte zonder pot) gekocht. Hoogte stam 15 cm. Kostte 65 euro. Is dit een redelijke prijs?
Lees verder...
Forumonderwerp bladluis op rozen!!

Gepubliceerd: 09 okt 2006

9 keer bekeken
wie weet een goede, liefst natuurvriendelijke manier om van die rot bladluizen af te komen die op al mijn rozenuitlopers zich nu nestelen? spul een een flesje (van het tuincentrum) helpt voor geen meter. zo zonde!
Lees verder...
Forumonderwerp roest in de rozenstruiken

Gepubliceerd: 06 jun 2004

9 keer bekeken
Er zit roest in mijn rozenstruiken. Hoe kan ik hier van afkomen, is dit schadelijk voor de rozen?
Lees verder...
Forumonderwerp klimop groeit niet tegen roestig hek?

Gepubliceerd: 14 mei 2003

413 keer bekeken
Ik heb mij laten vertellen dat de klimop Hedera niet tegen roestige hekken op kan groei
Lees verder...