Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp larven van de taxuskever

Gepubliceerd: 10 apr 2016

163 keer bekeken
Ik had een mooie pol lievevrouwebedstro, die bijna van de ene op de andere dag los op de aarde lag, maar ik weet het aan de vorst, hoewel ik zoiets nog nooit eerder had meegemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp uien

Gepubliceerd: 24 mei 2014

3 keer bekeken
het is het tweede op een rij dat het niet goed gaat met mijn plantuitjes op mijn volkstuin .ook op meerderen plaatsen op onze volkstuin gaat het mis .de plantuitjes bij een boerenbont gekocht .
Lees verder...
Forumonderwerp kleine vliegjes in de aarde

Gepubliceerd: 15 sep 2011

33 keer bekeken
Sinds een tijdje kweek ik appelplantjes en benevel deze iedere dag, zodat de aarde vochtig blijft. Dit heeft helaas als nadeel dat er allerlei vliegjes in de aarde leven en dit lijken er steeds meer te worden.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet het antwoord?

Gepubliceerd: 24 okt 2010

27 keer bekeken
Een vriendin had na een dag regen ineens duizenden maden ook op ramen van deuren, ze komen alleen als het regent en donker is, dus niet alleen met regen, maar het moet ook donker zijn en als het donker is en niet regent zijn ze er ook niet.
Lees verder...
Forumonderwerp maden in de tuin

Gepubliceerd: 24 sep 2010

116 keer bekeken
Ook ik ben vanavond gaan googelen want sinds 3 dagen heb ik ook last van de maden in de tuin, ik ben blij dat ik niet de enige ben! Wat ik nog niet in het forum heb kunnen ontdekken, is er een oplossing?
Lees verder...
Forumonderwerp iets eng gebeurd met een van mijn padden,maar wat

Gepubliceerd: 27 aug 2010

37 keer bekeken
Hoi,Het is nogal een lang verhaal....Hopelijk weten jullie wat er gebeurt is.....het arme beestje is gestorven aan iets hèèl vreselijk....
Lees verder...
Forumonderwerp woelmuizen.

Gepubliceerd: 11 apr 2010

6 keer bekeken
In de tuin rondom mijn tuinhuis ontdekte ik van de week tijdens het wieden weer gangenstelsels in de borders.
Lees verder...
Forumonderwerp allemaal maden in tuin

Gepubliceerd: 22 mrt 2010

2,963 keer bekeken
Ik zag op dit forum al een keer dit onderwerp voorbij komen maar deze is gesloten.Wij hebben sinds de herfst last van maden (komen niet uit de kliko), ze zijn er alleen als het dinker is en als het hard regent.
Lees verder...
Forumonderwerp de beesten eten mijn framboos bladeren op

Gepubliceerd: 18 jun 2009

56 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp rare larven? op plant

Gepubliceerd: 04 jun 2008

63 keer bekeken
Hallo, Op een plant in mijn tuin (naam onbekend) ontdekte ik zojuist deze beestjes, het lijken wel larven of maden, maar ze hebben pootjes.
Lees verder...
Forumonderwerp welk plantje

Gepubliceerd: 18 jan 2008

2 keer bekeken
wie weet de naam van dit plantje?ik heb het meegenomen van karpathos.alvast bedankt voor het antwoord
Lees verder...
Forumonderwerp maden in de kliko

Gepubliceerd: 11 aug 2007

8 keer bekeken
Het is weer zo ver,maden in de kliko!We hebben al van alles geprobeert om de vliegen uit de kliko weg te houden. Van lavendel tot waterzakjes poeders en nu hebben we mottenballen in een panty in de kliko hangen, maar niks helpt!
Lees verder...
Forumonderwerp tuin vol maden!!!

Gepubliceerd: 08 jul 2006

15,278 keer bekeken
ik heb een horror tuin! we hebben een tuin van 17 meter diep die geheel is bestraat(met een paar planten bakken)
Lees verder...
Forumonderwerp betegelen / maden

Gepubliceerd: 05 jun 2006

251 keer bekeken
Goedendag, Ik heb een vraag over een situatie waar ik even geen raad mee weet.Vandaag was ik de tuin aan het opknappen. We willen de tuin opnieuw betegelen en daarom moesten een aantal tegels eruit.
Lees verder...
Forumonderwerp leie???

Gepubliceerd: 14 jun 2004

6 keer bekeken
Ik heb in het voorjaar bollen gepoot en nu zijn er geweldig grote planten/bloemen uitgekomen daar ik voor de verrassing de kaartjes heb weggegooit en zelf nog geen groene vingers heb weet ik niet meer wat het is,maar men zegt dat het een lelie wor
Lees verder...
Stel een tuinvraag