Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
blad mahonia x media charity Gepubliceerd: 24 apr 2016 14 keer bekeken |
Hallo, Een van m'n Mahonia's heeft last van bladverkleuring - bruin,geel rood.Struik i Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bladverkleuring Gepubliceerd: 07 mei 2015 16 keer bekeken |
Vorig jaar kreeg mijn laurierheg bruin zwarte randen en dit brak af (alsof het verbrand was). Mijn annabella's hadden het ook. Volgens hovenier had heg te weinig voeding, is opnieuw gepland (diep uitgegraven, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ptelea trifoliata Gepubliceerd: 23 jun 2014 30 keer bekeken |
Ik heb in mijn tuin een lederboom staan (Ptelea trifoliata) die nu al (juni) Lees verder... |
| Forumonderwerp |
jasmijnstruik hangt Gepubliceerd: 09 jun 2014 1,415 keer bekeken |
Hallo. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
leucothoe 'zeblid' Gepubliceerd: 15 sep 2013 259 keer bekeken |
Beste Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bladverkleuring acer oorzaak? Gepubliceerd: 03 jun 2013 23 keer bekeken |
Het nieuwe blad van Acer palmatum 'Osakazuki' heeft een bladverkleuring waarbij het bla Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bruin geel blad pachira Gepubliceerd: 03 apr 2013 2,425 keer bekeken |
Sinds eind december hebben we een Pachira.Hij staat in de originele pot, krijgt 1x per 3-4 weken 300 ml water.Heeft de laatste keer voor het eerst voeding erbij gehad.De Pachira staat naast het raam. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
schors beschadiging Gepubliceerd: 12 okt 2012 1,929 keer bekeken |
Verleden jaar werd onze tuin heraangelegd.Tijdens de werken heeft de tuinaanlegger met zijn kraan de stam van zowel de eik als de notelaar op enkele plaatsen beschadigd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bloemkool: rode bladverkleuring, schimmel? Gepubliceerd: 26 jun 2012 343 keer bekeken |
Beste mensen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
druivenziekten Gepubliceerd: 15 mei 2012 59 keer bekeken |
Ieder jaar moet ik mijn druiven (openlucht) behandelen met spuitzwavel tegen valse meeldauw.Ik heb onlangs gehoord dat je er ook een soort kaartjes of staafjes kan inhangen tegen ziektes.Weet iemand waarover dit zou kunnen gaan? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bladverkleuring Gepubliceerd: 18 jun 2011 28 keer bekeken |
hier zie je foto's van het blad dat gele vlekken krijgt ook de nieuwe bladeren zijn direct geel,oudere bladeren zijn donker groen met hier en daar een kleine gele vlek.. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ijsdagen.... Gepubliceerd: 31 dec 2010 12 keer bekeken |
Na gisteren staat de teller voor mijn exoten op 17 ijsdagen en circa 33 vorstdagen, geteld vanaf de een na laatste week van november. Vorig jaar in de hele winter 23 ijsdagen gehad. Wat gaat er nog komen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ulmus in de sneeuw Gepubliceerd: 22 dec 2010 2 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
minimumtemperatuur en bescherming. Gepubliceerd: 29 sep 2010 261 keer bekeken |
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verkleuring druif (dakterras) Gepubliceerd: 07 aug 2010 25 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vanda cristata (of trudelia cristata) Gepubliceerd: 20 jul 2010 31 keer bekeken |
Heeft iemand hier ervaring met dit plantje?Vorig jaar aangekocht bij Claessen, was nog erg klein. Heeft gedurende de zomer buiten gehanden (worteltjes bloot in houten mandje). Gedurende de zomer Lees verder... |
| Forumonderwerp |
geel blad hydrangea pan. 'limelight' Gepubliceerd: 06 jul 2010 1,556 keer bekeken |
Ik heb sinds een maand of 2 een pluimhortensia op stam, alleen beginnen nu alle onderste bladeren geel te verkleuren. Hij staat op kleigrond, maar is wel aangeplant met verse grond! Heb in ieder geval wat bloedmeel gegeven. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beginnersvragen Gepubliceerd: 13 mei 2010 19 keer bekeken |
Beste mensen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe krijg ik mijn phalaenopsissen de zomer door? Gepubliceerd: 07 apr 2010 5 keer bekeken |
Ik ben in het najaar begonnen met mijn orchideeën zo goed mogelijk te verzorgen. Wat zeker resultaat heeft gehad. Nu lees ik hier en daar dat orchideeën niet tegen zonlicht kunnen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cornus mas Gepubliceerd: 26 nov 2009 6 keer bekeken |
Mijn dochter moet voor biologie een boom observeren. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
klimplanten problemen Gepubliceerd: 30 jul 2009 78 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke boom? Gepubliceerd: 13 jul 2009 3 keer bekeken |
Hallo,
Graag zou ik wat tip's willen vragen betreffende het kiezen van een geschikte boom voor in mijn kleine achtertuin. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bladverkleuring hortensia annabelle Gepubliceerd: 31 mei 2009 288 keer bekeken |
Vorig jaar heb ik een aantal hortensia's Annabelle in de achtertuin gepoot.Nu heb ik het idee dat de bladeren gelig gaan worden (erg licht groen). Lees verder... |
| Forumonderwerp |
na maandag gaat de winter langzaam definitief uit. Gepubliceerd: 09 jan 2009 4 keer bekeken |
Hallo forummers, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zieke kersenboom Gepubliceerd: 27 okt 2008 10 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |