Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp rozen met opgerolde bladeren

Gepubliceerd: 03 mei 2019

1,617 keer bekeken
In april/mei krijgen de rozen opgerolde bladeren, later worden er weer normale bladeren gevormd. In de opgerolde bladeren heb ik tot nu toe geen insectenlarven aangetroffen. Wat zou het oprollen van de bladeren kunnen veroorzaken? 
Lees verder...
Forumonderwerp rosa new dawn snel uitgebloeid

Gepubliceerd: 06 jun 2012

25 keer bekeken
Goedemiddag,
Lees verder...
Forumonderwerp rozenblaadjes

Gepubliceerd: 03 mei 2012

28 keer bekeken
De rozenblaadjes van mijn witte trosroos zijn opgerold. Wijst dit op een ziekte en wat moet ik er tegen doen?Dank u.
Lees verder...
Forumonderwerp bloeiende rozen in december

Gepubliceerd: 23 dec 2011

225 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik keek mijn ogen uit toen ik zag dat een paar rozen in m'n tuin nog hadden besloten om te gaan bloeien!Prachtig geel tussen de verder oranje rozenbottels.Dat terwijl het bijna kerst is.
Lees verder...
Forumonderwerp hapjes uit de rozenblaadjes

Gepubliceerd: 02 sep 2011

333 keer bekeken
Mijn rozen ( in pot ) worden allemaal aangevreten.Er zijn hapjes vanaf de buitenkant van de bladeren genomen.De planten worden hierdoor geel en verliezen ook veel blad en dus ook geen nieuwe bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp rozen met problemen

Gepubliceerd: 08 jun 2010

172 keer bekeken
Heb sinds 3 jaren rozen in mijn tuin, gekocht bij een rozenkweker in het limburgse.Als de knoppen opengaan, zijn de buitenste bladeren bruin, de rozen hebben de kleur zalm en wit.
Lees verder...
Forumonderwerp gele plekjes op rozenblaadjes

Gepubliceerd: 07 jun 2010

24 keer bekeken
Sinds kort zijn er kleine gele vlekjes te zien op mijn rozenblaadjes. Uiteindelijk wordt het volledige blaadje geel en valt het af. Zou het een gebreksziekte kunnen zijn? Weet iemand raad? Alvast dank.
Lees verder...
Forumonderwerp schutting/roos problem

Gepubliceerd: 19 jun 2009

238 keer bekeken
HalloIk heb een tuin met een gezamenlijk afscheid, in de vorm van een schutting.
Lees verder...
Forumonderwerp kindvriendelijke tuin

Gepubliceerd: 18 jun 2009

4 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp rupsen

Gepubliceerd: 05 jul 2007

3 keer bekeken
ik had in een aalbes? plant allemaal kleine rupsen en een soort van zwarte eitjes ik heb de plant met de grond gelijk gemaakt want ze hadden heel veel bladeren opgegeten maar....
Lees verder...
Forumonderwerp honderdduizenden rozenblaadjes

Gepubliceerd: 25 jun 2004

5 keer bekeken
Wij hebben pas een nieuw huis gekocht en hebben nu dus voor het eerst een megagrote tuin. De tuin is aangelegd door de vorgige eigenaar dus voor ons was het een verrrassing hoe de tuin er in de zomer uit gaat zien?
Lees verder...
Forumonderwerp roos in identiteitscrisis?

Gepubliceerd: 02 jun 2004

1 keer bekeken
mijn moeder heeft al een jaar of 15 een rode klimroos (naam niet bekend).dit jaar geeft een zijtak (geen valse tak denk ik, want hij groeit uit dezelfde stam als de andere rode rozen) een lichtroze roos.veel knoppen (tros), met enkele bloemen met
Lees verder...
Stel een tuinvraag