Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp mijn pruimenboom victoria

Gepubliceerd: 24 jul 2012

2 keer bekeken
Dat de pruimenboom in mijn tuin ziektegevoelig is ,daar ben ik wel achter maar hoe voorkom ik dat ze zoveel luis krijgen,ik wil eigenlijk niet chemisch spuiten.ontkom ik daar niet aan?
Lees verder...
Forumonderwerp pruimenboom

Gepubliceerd: 23 aug 2010

188 keer bekeken
Onlangs zijn wij verhuisd, en in onze nieuwe tuin troffen wij een pruimenboom aan.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe nu verder...

Gepubliceerd: 18 aug 2009

0 keer bekeken
Hoi allemaal, Ik heb de volgende boompjes geplaatst: - Amandelboom- 2 Appelbomen (Rode Jonagold en Elstar)- Pruimenboom- Hazelnotenboom
Lees verder...
Forumonderwerp bloesemsterfte

Gepubliceerd: 12 mei 2009

8 keer bekeken
Mijn Reine Victoria - pruimenboom heeft dit jaar niet gebloeid noch komt er blad aan.Op een meter of vier er vanaf staat een japanse kers ,die nu al blad begint te laten vallen.Ook vorig jaar was deze vroeg kaal.
Lees verder...
Forumonderwerp pruimenboom

Gepubliceerd: 07 apr 2009

1 keer bekeken
Mijn pruimenboom Reine Victoria stond vorig jaar al in de eerste week van april in bloei.Nu is er nog helemaal niets aan te zien.Alle knoppen zijn nog gesloten en niet gezwollen.Het lijkt of ze verdord zijn al is er binnenin wel groen te zien.Ook
Lees verder...
Forumonderwerp kleine appelboom : grote appels

Gepubliceerd: 22 apr 2007

12 keer bekeken
Ik heb op mijn balkon een klein appelboompje staan, deze heb ik vorig jaar gekocht bij de blokker. Het afgelopen jaar zeten er enkel een paar blaadjes aan, maar dit jaar zitten er al bloesems in.
Lees verder...
Forumonderwerp planten fruitbomen in pot

Gepubliceerd: 25 jan 2006

11 keer bekeken
Onlangs heb ik 4 fruitbomen gekregen om te planten op mijn terras. Hoera! Een nieuwe hobby. Natuurlijk wil ik hiervoor mijn best doen. Het lijkt me geweldig om straks de vruchten te gaan plukken.
Lees verder...
Stel een tuinvraag