Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp is deze appelboom ziek. welke ziekte?

Gepubliceerd: 15 feb 2023

38 keer bekeken
Hallo Deze elstar heeft nooit veel vrucht gedragen . Mogelijk omdat ik hem niet goed gesnoeid heb. . Vorig jaar wel.  Maar nu ontdek ik dat de stam net boven de grond geheel is aangetast. Gaat t hier om vruchtboomkanker? 
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom

Gepubliceerd: 10 sep 2021

74 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom elstar ziek?

Gepubliceerd: 11 dec 2016

26 keer bekeken
Mijn laagstam Malus Domestica (Elstar) heeft vreemde vergroeiingen, in dec.
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom ziek?

Gepubliceerd: 23 dec 2015

151 keer bekeken
Mijn laagstam malus domestica (Elstar) heeft vreemde vergroeiingen, moet ik dit behande
Lees verder...
Forumonderwerp zieke appelboom

Gepubliceerd: 05 jun 2013

71 keer bekeken
Hallo, Onze appelboom heeft deze lente mooi gebloeid, maar na de bloei zijn er problemen opgetreden: overal zijn er takjes en jonge vruchtjes beginnen verdorren, terwijl andere takjes precies gewoon verder groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke appelboom?

Gepubliceerd: 10 sep 2012

31 keer bekeken
Iwij hebben deern huis gekocht met een prachtige tuin.In de tuin staat een apoelboom ,geen idee welk ras.Hij doet het erg.slecht bruine bladeren, lelijke stam en kleine appeltjes die er voortijdig af vallen.
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom draagt geen appelen?

Gepubliceerd: 14 jun 2011

25 keer bekeken
Beste, Mijn appelboom draagt dit jaar geen vruchten. Enkele weken geleden stond ze nochthans mooi in bloei. Bij nazicht van de boom, zijn er veel blaadjes aangewreten, gekrulde en dorre bladeren. Is mijn boom ziek?
Lees verder...
Forumonderwerp zieke appelboom

Gepubliceerd: 19 apr 2011

39 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp zieke appelboom 'alkmene', stambasisrot ?

Gepubliceerd: 27 jan 2011

54 keer bekeken
Verloor vorig jaar mijn cox OP aan stambasisrot. Dit jaar bleef ook mijn alkmene in groei achter, kleine blaadjes kleine vruchten, heb hem laten doen omdat ik niet zeker was. Op bijgaande foto de stambasis, stambasisrot ?
Lees verder...
Forumonderwerp snoei oude appelboom

Gepubliceerd: 25 jan 2011

161 keer bekeken
Dit is onze oude appelboom. Een aantal jaren geleden is hij gesnoeid, maar zoals op de foto te zien is, is hij aardig uitgegroeid. Hij doet het al een paar seizoenen niet lekker meer: weinig vruchtopbrengst en ernstig last van
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom ziek?

Gepubliceerd: 21 jul 2010

179 keer bekeken
Beste kenners, Bij mijn appelboom (een 3 in 1) beginnen de bladeren te verkleuren (bruinig) en om te krullen. Wie weet wat er mankeert aan mijn boom en wat kan ik er tegen doen? Groet,Jarne
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom ziek

Gepubliceerd: 05 aug 2009

8 keer bekeken
Hallo gebruikers van dit forum.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke appelboom?

Gepubliceerd: 05 jul 2009

5 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp appelboompje slechte bladeren?

Gepubliceerd: 10 mei 2008

0 keer bekeken
Hoi, Misschien een domme vraag. Ik heb een appelboompje gekocht. Dit was niet meer dan een tak in een pot.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke appelboom

Gepubliceerd: 09 jan 2007

234 keer bekeken
Reeds enkele jaren zitten er op mijn appelboom wratten op de stam tegenaan de takken , dit jaar waren er ook enkele appels die gingen rotten aan de boom.Ik heb een foto toegevoegd om het beter te illustreren.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke appelboom

Gepubliceerd: 16 sep 2006

262 keer bekeken
Ik heb een oude appelboom, ik denk dat het een golden delicious is, en die is ziek (zie foto). Ik zou graag willen weten wat het is en wat ik er aan kan doen. De appels zelf zien er goed uit maar het waren er dit jaar maar 4.
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom verliest blad ziek?

Gepubliceerd: 03 mei 2004

10 keer bekeken
mijn appelboom verliest blad en bast is hier en daar geelachtig waarscgijnlijk ziek maar wat? en wat te doen?
Lees verder...
Forumonderwerp zieke appelboom

Gepubliceerd: 30 jul 2003

5 keer bekeken
we hebben 2 jaar geleden een appelboom gekregen en geplant in oktober.
Lees verder...
Stel een tuinvraag