Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp andere buxus

Gepubliceerd: 29 apr 2014

21 keer bekeken
Mag ik opnieuw een buxusvraag stellen?Mijn buxusbollen die in pot staan komen niet echt op gang. Ik heb al een tijd de indruk dat de groei wordt afgeremd ondanks het feit dat ze buxusmest en kalk kregen, ook regelmatig water.
Lees verder...
Forumonderwerp witte pluisjes op blad

Gepubliceerd: 03 feb 2013

34 keer bekeken
Beste mensen van het forum, Jullie zullen honderden van dit soort vragen krijgen, ik kan er ook niks aan doen. De afgelopen dagen hoor ik voortdurend bladeren vallen uit een plant
Lees verder...
Forumonderwerp witte pluisjes

Gepubliceerd: 20 jul 2012

5 keer bekeken
Mijn hortensia heeft witte pluisjes op steel en blad, wat kan dit zijn en moet ik hier iets aan doen?
Lees verder...
Forumonderwerp schimmel op buxus?

Gepubliceerd: 27 apr 2011

28 keer bekeken
Mijn buxushagen zien er mooi fris en gezond uit.Maar gisteren ontdekte ik, vooral aan de onderkant iets dat lijkt op wit poeder. Het doet zich vooral voor aan de jonge toppen.Is dat een schimmel?
Lees verder...
Forumonderwerp welke bonsai (ficus) en wat voor ziekte?

Gepubliceerd: 27 mei 2008

15 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp areca palm

Gepubliceerd: 08 sep 2006

610 keer bekeken
De Areca palm van mijn baas heeft sinds ca. 2 weken allemaal witte pluisjes. Weet iemand wat dit is? En wat kan ik eraan doen? Lijkt me niet gezond voor de plant.
Lees verder...
Forumonderwerp welke palmsoort is dit?

Gepubliceerd: 16 jun 2006

9 keer bekeken
Nou heb ik laatst enkele zaden gekregen van verschillende palmen, deze heb ik geplant en tada daar staan in `1,5 maand tijd 6 palmpjes.
Lees verder...
Forumonderwerp mangoboom kweken

Gepubliceerd: 12 okt 2004

2,767 keer bekeken
Wie heeft er al eens geprobeerd een mangoboom te planten? Ik heb de kiem uit de pit gehaald en deze in een bekertje met gewone aarde (uit de plantenbak) gestopt en hierover een plastic zakje gedaan.
Lees verder...
Forumonderwerp haagbeuk

Gepubliceerd: 18 apr 2004

61 keer bekeken
onze tuin is met haagbeuk afgeschermd 4 jaar geleden geplant. We hebben een of andere ziekte in de haag. de bast wordt donker van kleur en daarna laat de bast los met als gevolg dat de beuk dood gaat.
Lees verder...
Stel een tuinvraag