Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp is dit lavatera, en zo ja welke of wat anders?

Gepubliceerd: 18 jul 2013

0 keer bekeken
Deze plant is ooit eens met gemengd bloemzaad in de tuin gekomen. Sindsdien staat hij /zij wel ergens in de tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen ziek?

Gepubliceerd: 16 apr 2013

74 keer bekeken
Dit zag ik vandaag bij het wieden... Weet iemand wat hier aan de hand is. Hopelijk heeft dit niets te
Lees verder...
Forumonderwerp houtsnippers

Gepubliceerd: 05 apr 2013

3 keer bekeken
Is houtsnippers tussen vaste planten nu eigenlijk een aanrader of niet altijd. Het houdt de bodem vochtiger maar wat met aanwezige schimmels?
Lees verder...
Forumonderwerp roestziekte

Gepubliceerd: 08 mrt 2013

31 keer bekeken
Nog even hier een vraagje.
Lees verder...
Forumonderwerp allium

Gepubliceerd: 13 mei 2012

2 keer bekeken
In mijn voortuin staat en grote groep Allium sphaerocephalon (tussen Pervskia)..
Lees verder...
Forumonderwerp blaasjes op perenblad

Gepubliceerd: 03 mei 2012

82 keer bekeken
Vorig jaar heb ik de leipeer Conference geplant.Nu komen er op verschillende bladeren een soort van blaasjes. Ik heb al gezocht op ziektes van de peer, maar vind alleen heel veel over roestziekte
Lees verder...
Forumonderwerp plantenkeuze - ideeen gevraagd!

Gepubliceerd: 06 jul 2009

0 keer bekeken
Ik had graag wat hulp gehad bij de plantenkeuze voor één van onze borders. Ik heb er vrouwenmantel, ooievaarsbek en eendagsbloemen gecombineerd. Er staat ook een olijfboompje.
Lees verder...
Forumonderwerp winter/herfstteelt zaaiuien/knoflook/sjalotten &am

Gepubliceerd: 06 jun 2009

8 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp agave americana - stekken

Gepubliceerd: 25 feb 2008

1,068 keer bekeken
Ik heb 3 kleine uitlopers van een Agave - Ze hebben nog geen wortels. Ik heb ze op goed geluk in de vochtige aarde geplant. Nu zijn mijn vragen:- Moet ik de aarde nu vochtig houden, of juist droog?
Lees verder...
Forumonderwerp bruin worden beukenhaag

Gepubliceerd: 25 jun 2007

221 keer bekeken
Wij hebben in het voorjaar van 2006 60 meter beukenhaag geplant. In het begin liepen alle planten prima uit, maar later werden de bladeren bruin en dor, ondanks dat we veel water hebben gegeven.
Lees verder...
Forumonderwerp roestziekte op rozen

Gepubliceerd: 02 okt 2005

5 keer bekeken
Wat is nde beste (biologische) manier om roestziekte (bruin -gele plekken op het blad) op rozen te bestrijden? Alvast bedankt Oscar
Lees verder...
Forumonderwerp aucuba japonica variegata

Gepubliceerd: 17 aug 2004

44 keer bekeken
Sinds dat we ze geplant hebben krijgen onze struiken zwarte bladeren.
Lees verder...
Forumonderwerp hypericum

Gepubliceerd: 29 jul 2004

5 keer bekeken
heb hypericum staan als bodembedekker, dus een lage soort met grote gele bloemen van on
Lees verder...
Stel een tuinvraag