Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp hoe ver struiken van afsluiting zetten?

Gepubliceerd: 11 okt 2014

12 keer bekeken
Ik wil wat struiken voor een afsluiting plaatsen voor in de zomer privacy te creëren maar waar ik met worstel is hoeveel afstand ik moet houden tot de afsluiting.
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkershaag

Gepubliceerd: 28 mei 2013

3 keer bekeken
Op sommige,bladeren van de laurierkershaag zitten deze gaten.Eerst een soort kleine blaasjes naast de nerf en daarna valt er een gat in.Iemand die weet wat dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp planttip

Gepubliceerd: 09 nov 2011

0 keer bekeken
Ik heb een laurierkershaag van een meter of 10 in de voortuin...tuin is iets van 6 meter breed.De haag is niet hoger dan 1.10-1.20,alleen bij het huis loopt hij wel hoger op,daar is hij ongeveer 1.80.
Lees verder...
Forumonderwerp wat combineert mooi met laurierkershaag

Gepubliceerd: 19 sep 2011

3 keer bekeken
Wat combineert mooi met een laurierkershaag?Voortuin is 10 meter lang en 6 meter breed.De haag staat er al en wordt niet hoger dan tussen de 1.20 en 1.50.Hij is al mooi dicht.
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkershaag

Gepubliceerd: 21 mei 2011

2 keer bekeken
Hier een foto zoals wat blad eruit ziet aan mijn laurierkers haag.Is dit normaal?Je ziet dat blad in het midden gaatjes heeft of een stuk eraf zelfs,het is niet zo dat de hele haag er zo uit ziet maar een klein deel toch wel.
Lees verder...
Forumonderwerp taxus

Gepubliceerd: 02 apr 2010

1 keer bekeken
Mijn tuin is van een gemeenteplantsoen gescheiden door een laurierkershaag.
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkers

Gepubliceerd: 23 mrt 2010

0 keer bekeken
Ik heb mijn laurierkershaag flink uitgedund.Wat moet ik doen om te zorgen dat de haag zo snel mogelijk weer ondoorzichtig wordt door bladgroei over de ganse hoogte?
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkershaag slaat niet aan?

Gepubliceerd: 13 mei 2008

392 keer bekeken
Eind februari '08 hebben wij een ongeveer 30 meter lange haag van laurierkers laten planten. Ik weet niet welke soort. De bladeren zijn lichtgroen en niet zo spits. De struiken zijn ongeveer 1.70 hoog.
Lees verder...
Stel een tuinvraag