Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp rooien perovskia en bollen

Gepubliceerd: 14 dec 2021

50 keer bekeken
Dag iedereen, Graag jullie mening.
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid

Gepubliceerd: 26 nov 2016

316 keer bekeken
Dag iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp bemesting tulpen

Gepubliceerd: 06 mrt 2014

241 keer bekeken
De tulpen die in het najaar zijn terug geplant beginnen reeds mooi boven te komen. (10 cm).Is het verstandig om meststof voor bloembollen (NPK 7-4-9 +3 MgO) te geven, wetende dat vorig
Lees verder...
Forumonderwerp tulpenbollen pellen

Gepubliceerd: 14 jul 2013

136 keer bekeken
In het voorjaar startte ik de topic 'tulpen ziek'.Iemand die zich Flat4ever noemt raadde me aan de bollen te rooien, te wassen, pellen en drogen.
Lees verder...
Forumonderwerp van een plaag gesproken

Gepubliceerd: 01 jul 2013

6 keer bekeken
Ik doe niets dan wieden en toch lukt het me niet om dit onkruid te bestrijden. Het is opgedoken enkele jaren geleden maar nu loopt het toch echt de spuigaten uit. Het kruipt overal in en tussen.In
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen rooien

Gepubliceerd: 06 jun 2013

1 keer bekeken
In de topic 'tulpen ziek' heeft men me aangeraden na de bloei de tulpen te rooien, drogen en pellen. Daar het al een tijd geleden is en oude topics minder aandacht krijgen stel ik even hier de vraag.
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen ziek?

Gepubliceerd: 16 apr 2013

74 keer bekeken
Dit zag ik vandaag bij het wieden... Weet iemand wat hier aan de hand is. Hopelijk heeft dit niets te
Lees verder...
Forumonderwerp roestziekte

Gepubliceerd: 08 mrt 2013

31 keer bekeken
Nog even hier een vraagje.
Lees verder...
Forumonderwerp vlekjes op tulpen

Gepubliceerd: 21 mei 2012

1 keer bekeken
Hallo,Ik heb ben ik bang een ziekte in mijn tulpen. Vorige herfst net zo'n 200 bollen gepoot, en eerst kwamen ze heel mooi op, maar nu aan het eind van de bloei allemaal vlekjes op de bloemblaadjes.
Lees verder...
Forumonderwerp bollen en hun 2e leven

Gepubliceerd: 31 jan 2012

3 keer bekeken
Ik heb heel veel leuke bollen in huis staan die ik graag volgend jaar in een grote schaal buiten zou willen hebben. Witte druifjes, witte tulpen, witte krokussen (ja, ik houd van wit ;-)) etc.
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen - 'blijvende plant'?

Gepubliceerd: 25 mrt 2011

7 keer bekeken
Hi, Al voordat ik eigenaar werd van mijn tuin (ca 5 jaar geleden), bloeien er jaarlijks 3 rode tulpen.
Lees verder...
Forumonderwerp tweede kans voor hyacintenbollen

Gepubliceerd: 28 jan 2011

13 keer bekeken
Beste mensen, hier een typische midwintervraag. In afwachting van de lente koopt mijn vrouw elk najaar in een bloemenzaak een paar hyacintenbollen en blauwe druifjes. Ze staan op tafel in een schaal met wat gewone potgrond.
Lees verder...
Forumonderwerp teveel bollen in de tuin

Gepubliceerd: 20 apr 2008

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp tulpenvragen

Gepubliceerd: 18 okt 2002

1 keer bekeken
ik moet voor mn public speakingclass (ik zit op een university in de USA) een demonstratie houden over het planten van tulpen.
Lees verder...