Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp bladhoudende klimplanten

Gepubliceerd: 03 mei 2018

74 keer bekeken
Beste forumleden Ik heb een vraag over klimplanten. Ik heb stenen planten bakken laten maken (zie bijlage foto) en wil graag vanuit de 1e 3 plantenbakken een mooie haag maken van klimplanten die net voor het hek komen te staan. 
Lees verder...
Forumonderwerp japanse sterjasmijn wil niet bloeien

Gepubliceerd: 28 aug 2016

258 keer bekeken
Al een aantal jaren geleden (ca. 5 jaar) heb ik een japanse sterjasmijn geplant op de zuidmuur, met later op de middag schaduw. Op het etiket staat: Trachelospermum asiaticum 'Goshiki chirimen' (Foto's bijgevoegd)
Lees verder...
Forumonderwerp welke klimplant past bij mijn wensen?

Gepubliceerd: 08 mei 2016

2 keer bekeken
Voor mijn vernieuwde tuin ben ik op zoek naar een klimplant om een oude muur van 10 meter te bedekken, maar ik vind het lastig om te bepalen welke klimplant er past bij mijn wensen. Wie wil er met mij meedenken?
Lees verder...
Forumonderwerp sterjasmijn

Gepubliceerd: 12 jun 2013

9 keer bekeken
Mijn drie Sterjasmijn staan op het westen, een groot deel van de dag in de zon, maar twee doen het niet best. Zwarte en rode bladeren die afvallen :-( Iemand een idee hoe ik ze kan helpen? Groeten Pascal
Lees verder...
Forumonderwerp stekjes uit griekenland

Gepubliceerd: 05 sep 2012

40 keer bekeken
Wie herkent deze plant met heerlijk geurende bloemen.Doet me denken aan een jasmijn, maar heeft grote stekels.
Lees verder...
Forumonderwerp sterjasmijn

Gepubliceerd: 13 mei 2012

12 keer bekeken
Ongeveer een maand geleden heb ik langs mijn oprit tegen een groene draad 5jaar oude winterharde sterjasmijn geplaatst. Men had mij gezegd dat het een zeer makkelijke plant is die
Lees verder...
Forumonderwerp toscaanse jasmijn wintervast?

Gepubliceerd: 03 apr 2012

2,735 keer bekeken
Beste,
Lees verder...
Forumonderwerp kiwi

Gepubliceerd: 19 mrt 2012

15 keer bekeken
In de voliere heb ik een druivelaar en een Rhynchospermum,ik vrees dat onze sterjasmijn het begeven heeft....dus een Antinidia deliciosa'boskoop' gekocht om in de plaats te zetten.
Lees verder...
Forumonderwerp betongaas schutting

Gepubliceerd: 26 mrt 2011

3 keer bekeken
Hoi, Ik ga binnenkort een betongaasschutting van 5 m plaatsen. Hij komt op het Noorden en staat het grootste deel van de dag in de schaduw van mijn huis, vangt wel wat avondzon.
Lees verder...
Forumonderwerp klimplant als tuinafscheiding

Gepubliceerd: 13 apr 2010

13 keer bekeken
Wij hebben een niewbouwwoning en zijn bezig met onze tuinafscheiding. Aan de ene kant hebben we klimop, en grijze schuttingen. Het laatste stuk tuin willen we in de winter ook graag groen, maar met behulp van een andere plant dan de klimop.
Lees verder...
Forumonderwerp groene haag....

Gepubliceerd: 08 feb 2010

2 keer bekeken
Beste tuinierders,
Lees verder...
Forumonderwerp kalk en koemest

Gepubliceerd: 28 aug 2009

550 keer bekeken
Nog een vraagje. Kan ik ook te veel kalk en of koemest korels aan mijn planten geven? Ik heb ze nu allemaal één kleine bakje gegeven maar in het voorjaar wordt dat wat meer. Maar ik las dat de vlinderstruik b.v. op arme grond goed groeit.
Lees verder...
Forumonderwerp klimplanten problemen

Gepubliceerd: 30 jul 2009

74 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp klimjasmijn heeft rood blad gekregen

Gepubliceerd: 08 mrt 2009

1,877 keer bekeken
Wie kan mij vertellen hoe het komt dat onze klimjasmijn rood blad heeft gekregen?
Lees verder...
Forumonderwerp planten nu nog te plaatsen?

Gepubliceerd: 14 aug 2008

1 keer bekeken
Hallo, Ik ben op dit moment bezig met de tuin opknappen. Ik zou graag de volgende planten er in willen zetten.
Lees verder...
Forumonderwerp groenblijvende klimplant (niet hedera)

Gepubliceerd: 28 jul 2008

41 keer bekeken
wij wllen tegen de schutting van de buren aan een groenblijvend klimplant planten.
Lees verder...
Forumonderwerp sterjasmijn

Gepubliceerd: 31 aug 2007

6 keer bekeken
Hallo, Weet iemand waar ik sterjasmijn kan kopen in de omgeving van Mechelen (Belgie)Heeft er iemand foto's?groetjes
Lees verder...
Forumonderwerp sterjasmijn

Gepubliceerd: 27 aug 2007

25 keer bekeken
Hey forumleden, 1-Ik heb gelezen dat de sterjasmijn zelfhechtend is? welliswaar zegt elke site dat niet. Weten jullie het? 2-Is hij ook bladhoudend? 3-Na hoelang krijg ik er een muur mee vol van 2.5 cm op 3.5 cm?
Lees verder...
Forumonderwerp ster jasmijn of toscaanse jasmijn

Gepubliceerd: 24 aug 2007

3 keer bekeken
Allereerst bedankt aan plantadvies, ben het gaan opzoeken en het zegt me wel wat maar graag had ik nog een beetje van jullie ervaringen of fotootjes ( van al wie wil) zodat ik me helemaal kan overtuigen.groetjes
Lees verder...
Forumonderwerp wat zijn de namen van deze planten

Gepubliceerd: 06 aug 2007

3 keer bekeken
Hallo ik heb een 6 tal planten waar ik naar de naam en of meerdere informatie daar over op zoekhet zijn er paar hier heb ik ze staan
Lees verder...
Forumonderwerp sterjasmijn winterhard?

Gepubliceerd: 06 jul 2006

16 keer bekeken
Dag allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp sterjasmijn

Gepubliceerd: 29 mei 2004

98 keer bekeken
Ik heb op Sicilie hele mooie (en heerlijk ruikende) jasmijnen gezien, ik kan alleen niet achterhalen welke trachelospermum dat is geweest.
Lees verder...
Forumonderwerp jasmijn

Gepubliceerd: 13 mrt 2004

0 keer bekeken
Welke grond moet ik gebruiken voor een sterjasmijn?groetjes Tournesol
Lees verder...
Forumonderwerp sterjasmijn winterhard?

Gepubliceerd: 16 okt 2003

5 keer bekeken
hallo, ik heb een sterjasmijn, is deze winterhard?zo ja, kan het dan kwaad dat ik 'm al naar binnen heb gedaan, in de veronderstelling dattie NIET winterhard is?alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp rhyncospernum/jasmin etoile

Gepubliceerd: 06 aug 2003

3 keer bekeken
Hallo,Ik heb bovenstaande plant gekocht in de veronderstelling dat het een 'gewone' jasmijn is, klopt dit wel?Het lijkt erop dattie niet zelfstandig kan staan, of is dit een kwestie van tijd?
Lees verder...
Stel een tuinvraag