Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp larven van de taxuskever

Gepubliceerd: 10 apr 2016

163 keer bekeken
Ik had een mooie pol lievevrouwebedstro, die bijna van de ene op de andere dag los op de aarde lag, maar ik weet het aan de vorst, hoewel ik zoiets nog nooit eerder had meegemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp taxuskever oplossing?

Gepubliceerd: 29 mrt 2014

384 keer bekeken
Het probleem van vraatschade door taxuskever heb ik hier al enkele malen aangekaart. Op advies dat enkelen onder jullie me gaven heb ik eind augustus een behandeling toegepast met
Lees verder...
Forumonderwerp van een plaag gesproken

Gepubliceerd: 01 jul 2013

6 keer bekeken
Ik doe niets dan wieden en toch lukt het me niet om dit onkruid te bestrijden. Het is opgedoken enkele jaren geleden maar nu loopt het toch echt de spuigaten uit. Het kruipt overal in en tussen.In
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp beestjes in de vlinderstruik

Gepubliceerd: 07 jun 2009

932 keer bekeken
er zitten'beestjes'op onze vlinderstruiken en ik zou graag weten wat het id en wat ik en tegen kan doen
Lees verder...
Forumonderwerp beestjes in orchideeen

Gepubliceerd: 13 jul 2004

236 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp leie???

Gepubliceerd: 14 jun 2004

6 keer bekeken
Ik heb in het voorjaar bollen gepoot en nu zijn er geweldig grote planten/bloemen uitgekomen daar ik voor de verrassing de kaartjes heb weggegooit en zelf nog geen groene vingers heb weet ik niet meer wat het is,maar men zegt dat het een lelie wor
Lees verder...
Stel een tuinvraag