Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp eik ziek?

Gepubliceerd: 25 aug 2019

16 keer bekeken
Hallo iedereen, Er is iets mis met een van onze eik bomen.. zie foto. Iemand enig idee wat het is en hoe op te lossen? Wij hebben al magnesium gegeven maar dit hielp niet.. bedankt grt tim
Lees verder...
Forumonderwerp schoonmaakmiddel in de tuin

Gepubliceerd: 03 jul 2014

4 keer bekeken
Wat is een goed en veilig schoonmaakmiddel voor in de tuin ? Denk aan vogelvoedertafel, meubels, schutting etc. ? Wil het liefst geen schadelijke stoffen gebruiken.
Lees verder...
Forumonderwerp is de eik ziek?

Gepubliceerd: 07 aug 2013

26 keer bekeken
Wij hebben een ongeveer 100 jaar oude eik in de tuin. De laatste jaren gaat hij achteruit. Hij heeft minder blad. Het valt er bovendien nu al af en is bovendien wittig en schrompelig. Ook
Lees verder...
Forumonderwerp (zieke?) eik

Gepubliceerd: 04 jun 2011

36 keer bekeken
Mijn eerste post hier dus een kleine situatieschets.
Lees verder...
Forumonderwerp over een eik

Gepubliceerd: 30 sep 2010

1 keer bekeken
ik zie dat de eik naast me flat grijs witte bladeren heefd. is de boom ziek?
Lees verder...
Forumonderwerp is de eik ziek?

Gepubliceerd: 25 jun 2010

359 keer bekeken
Onze achterburen hebben een eik in de tuin staan. Nu valt ons de laatste tijd al op dat veel takken kaal blijven en dat er veel dood hout door de gehele boom zit.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke boom met rare vlekken op de bladeren

Gepubliceerd: 23 aug 2009

56 keer bekeken
Goedemorgen, Wie kan mij vertellen wat er mis is met mijn boom en of hij nog te redden is? Aan de onderkant groeien zwammen en de bladeren zitten vol rare bruine vlekken. Mist hij bepaalde voeding? Is er überhaupt nog iets te redden?
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom als laanboom

Gepubliceerd: 21 nov 2008

3 keer bekeken
Dag,
Lees verder...
Forumonderwerp sterfte bij goudwindes.

Gepubliceerd: 21 okt 2007

1,409 keer bekeken
Vanwege het probleem met mijn Goudwindes ben ik via Internet opzoek gegaan naar antwoorden en kwam bij dit forum terecht.
Lees verder...
Forumonderwerp giftig blad?

Gepubliceerd: 28 feb 2007

10 keer bekeken
Ik ga mijn in het najaar aangelegde vijver (2m -3m) binnen een paar maand dus beplanten. Nu las ik toevallig op een site i.v.m.
Lees verder...
Forumonderwerp grote paddestoel

Gepubliceerd: 27 dec 2006

5 keer bekeken
Nog een paddestoel achter mijn huis, nu een grote. Ik denk dat het niet goed is voor zo'n boom. Of is zo'n boom ziek? Dat mos wat eromheen zit, is dat hetzelfde mos als voor bloemstukjes? Nou ,veel vragen. Fijne Kerst.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke eikels ? of gezond

Gepubliceerd: 04 dec 2006

26 keer bekeken
hoi wij hebben bij ons een eikel boom staan de eikels die er af vallen hebben een soort van bast om zich heen is dit een teken van ziekte of iets anders foto's van de eikels kijk op
Lees verder...
Forumonderwerp compost van 'zieke' eikenbladeren

Gepubliceerd: 18 sep 2005

4 keer bekeken
ik heb een mooi hoopje bladcompost liggen, mooi verteerd, ziet er lekker uit :-)
Lees verder...
Forumonderwerp bomen - snelgroei

Gepubliceerd: 29 okt 2003

17 keer bekeken
We zijn net verhuisd en zijn van plan onze tuin grondig te veranderen (is meer dan nodig want ziet er niet uit). Momenteel zijn er achteraan oude sparren, die volgens mij ook ziek zijn. Bedoeling is deze weg te doen.
Lees verder...
Stel een tuinvraag