Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp witte aanslag onderkant plant

Gepubliceerd: 26 nov 2018

71 keer bekeken
Hi,
Lees verder...
Forumonderwerp berken vervangen door ...???

Gepubliceerd: 06 okt 2016

31 keer bekeken
Achter in onze tuin staan drie forse berken, omtrek stammen op 1 meter hoogte ongeveer 160 cm. Naar onze mening worden deze bomen te hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp beschermen aquilegia tegen vraat

Gepubliceerd: 07 apr 2016

124 keer bekeken
Help, mijn aquilegia Ruby Port planten worden helemaal kaal gevreten en ik weet niet go
Lees verder...
Forumonderwerp reinigen vijversubstraat

Gepubliceerd: 15 mrt 2016

1,034 keer bekeken
Vanwege afgestorven algen is het vijversubstraat in mijn vijver sterk vervuild (zie foto). Ik wil het dus eerst reinigen vooraleer het water in orde te brengen. Echter, met een vijverstofzuiger is dat bijna niet doenbaar.
Lees verder...
Forumonderwerp welke planten zijn dit? (meerdere kamerplanten)

Gepubliceerd: 19 nov 2014

90 keer bekeken
Hoi allemaal, ik krijg binnenkort een kat en wil daarom alle planten die giftig voor hem kunnen zijn weghalen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit? veldzuring?

Gepubliceerd: 29 mei 2014

30 keer bekeken
Deze plant kwam tevoorschijn in twee plantenbakken op mijn balkons, één aan de voorzijde en ook één aan de achterzijde van mijn huis. Ik dacht eerst dat het veldsla was, die ik een tijd terug gezaaid heb (niet-ontkiemde zaden).
Lees verder...
Forumonderwerp bijpassende vissen & garnalen ??

Gepubliceerd: 15 dec 2013

103 keer bekeken
zoek nog bijpassende vissen en garnalen voor mijn aquarium. mijn eisen zijn :
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw tuintje

Gepubliceerd: 15 nov 2013

0 keer bekeken
Binnenkort heb ik een eigen tuintje. Het is klein (30m2) en erg schaduwrijk. Toch wil ik er iets moois van maken. Heeft iemand tips voor beplanting? Ik zoek vooral naar planten die niet giftig zijn voor de hond!
Lees verder...
Forumonderwerp zuurstof planten, heldere vijver en koi karpers?

Gepubliceerd: 14 sep 2013

777 keer bekeken
hallo.
Lees verder...
Forumonderwerp wat eet mijn planten???

Gepubliceerd: 14 aug 2013

162 keer bekeken
Ik heb een kas in de tuin. Ik heb er precies 1 plant in staan die niet opgegeten is, dat is een chineese bieslook.Omdat alle andere planten opgegeten werden, en niets hielp en ik ook niets
Lees verder...
Forumonderwerp overlast tortelduiven

Gepubliceerd: 15 jul 2013

703 keer bekeken
Gaan ze ooit verhuizen of blijven ze eeuwig rond onze wijk hangen?Hoe verjaag je ze?
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel vissen

Gepubliceerd: 14 jul 2013

888 keer bekeken
hallo ik zit een vraag hoeveel vissen mogen in vijver van 500 l met pomp en met UV Lamp 9 Wattmijn vijver is 3 weken aan pompen zonder vissen moet ik nog langer wachten voor ik vissen in doet in mij vijver
Lees verder...
Forumonderwerp aan komen waaien...

Gepubliceerd: 23 apr 2013

9 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp zevenblad te lijf gaan, kan dit?

Gepubliceerd: 16 apr 2013

153 keer bekeken
Ik heb een behoorlijk grote tuin en vanwege gezondheidsproblemen is deze de afgelopen jaren helaas flink verwaarloosd.
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

47 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp wat vind u onkruid?

Gepubliceerd: 28 jun 2012

3 keer bekeken
Mosmanneke hoeft geloof ik niet te antwoorden denk ik... maar wat ik onkruid vind is het volgende:
Lees verder...
Forumonderwerp kersenpitten gevaarlijk voor de mens?

Gepubliceerd: 25 jun 2012

182 keer bekeken
Hallo, Zijn kersenpitten gevaarlijk voor de mens? Helaas heb ik perongeluk een pit van de kers in geslikt.Zal dit gevaarlijk zijn of gaat de pit de spijsvertering door en komt hij er weer uit?
Lees verder...
Forumonderwerp ananas comosus kweken

Gepubliceerd: 27 mei 2012

32 keer bekeken
Hoi, Na een goeie poging van een Mango en Avocado wil ik nu mijn handen gaan insteken in een Ananas.
Lees verder...
Forumonderwerp feestje

Gepubliceerd: 04 mei 2012

7 keer bekeken
Zonder woorden...
Lees verder...
Forumonderwerp de ene slak is de andere niet....

Gepubliceerd: 03 mei 2012

3 keer bekeken
Hallo, wij hebben veel slakken hier in de tuin na al die nattigheid. Naaktslakken, maar ook huisjes slakken die grote wijngaard slakken.
Lees verder...
Forumonderwerp hulp nodig bij verdwenen heg

Gepubliceerd: 02 mei 2012

3 keer bekeken
Goedemorgen,Ik ben nogal een leek op tuinier gebied, En heb daarom advies nodig,Eerst even een uitleg:Mijn achter buurman had een mooie heg achter in zijn tuin.Deze stond tegen mijn schutting aan,
Lees verder...
Forumonderwerp giftigheid aconitum (monnikskap)

Gepubliceerd: 30 apr 2012

204 keer bekeken
Soms kan ik wat lichtzinnig omgaan met het feit dat een aantal plantensoorten giftig is. Giftig wil vaak zeggen dat ze bij inname of aanraking irritaties en dergelijke kunnen veroorzaken.
Lees verder...
Forumonderwerp groene luis in treurwilgje

Gepubliceerd: 24 apr 2012

3 keer bekeken
Wij hebben een huis gekocht met een treurwilgje in de voortuin. Hij is verwaarloosd en de kroon groeit erg wijd uit.
Lees verder...
Forumonderwerp composteren

Gepubliceerd: 17 apr 2012

44 keer bekeken
Ik wil zelf tuin en groenaval gaan composteren. Het zal moeten gebeuren in een compostbak uit de handel daar ik in ruimte eerder wat beperkt ben.
Lees verder...
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

185 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...