Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie horren op maat: een ideale oplossing om de zomer door te komen zonder insecten

Gepubliceerd: 15 aug 2022

21 keer bekeken
Het is weer hartje zomer. Het moment dat we optimaal genieten van de warme zonnestralen in de tuin. Maar de zomer heeft ook een keerzijde: het huis wordt vaak van binnen erg warm.
Lees verder...
Forumonderwerp een begin maken met kamerplanten

Gepubliceerd: 09 sep 2019

36 keer bekeken
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen.
Lees verder...
Forumonderwerp veel vliegjes op het raam

Gepubliceerd: 24 okt 2013

768 keer bekeken
Ik heb sinds een aantal dagen heel veel vliegjes op het raam en op de vensterbank. Wat zijn het voor vliegjes en hoe kan ik ze bestrijden. Zie foto Mebr. van Tongeren
Lees verder...
Forumonderwerp slap/dubbele gevouwen blad musa dwarf cavendish

Gepubliceerd: 05 sep 2010

421 keer bekeken
Een maan geleden heb ik een Musa dwarf cavendish aangeschaft. Deze staat bij het raam maar niet in direct zonlicht. De plant heeft al 3 nieuwe bladeren gevormd maar de oude bladeren gaan er steeds slechter uit zien.
Lees verder...
Forumonderwerp ficus benjamina heeft vliegen

Gepubliceerd: 22 aug 2010

59 keer bekeken
In de aarde van mijn ficus benjamina (exotica) zitten sinds een paar weken vliegjes.
Lees verder...
Forumonderwerp nepenthes alata

Gepubliceerd: 23 feb 2007

45 keer bekeken
ik heb gister de nepenthes alata gekocht. nu wil ik graag weten of als er bruine kelken aan komen wat ik er dan mee moet doen, laten zitten of eraf halen? moet ik water gieten in de kelken? en moet ik vliegjes in de kelken doen?
Lees verder...