Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp plataan blad ziekte

Gepubliceerd: 10 mei 2014

108 keer bekeken
Hallo ik heb zins 3 jaar leiplantanen staan.ze hebben het de eerste jaren goed gedaan,maar nu lijkt het net of de bladeren worden op gegeten . had dit eerst aan 1 boom van de 5 maar nu andere boom ook al.
Lees verder...
Forumonderwerp aantasting stam tulpenboom

Gepubliceerd: 15 aug 2011

190 keer bekeken
Op de stam van onze tulpenboom zit een rotte plek waaruit ook vocht uit komt. Wat is er aan de hand en wat kan ik er aan doen. de boom zit goed in het blad en is flink gegroeid.
Lees verder...
Forumonderwerp advies boom soort

Gepubliceerd: 09 okt 2010

2 keer bekeken
Hallo, Bij ons achter in de gemeente grond staat een doode booem.De gemeente gaat deze weghalen.
Lees verder...
Forumonderwerp misvormde bladeren plataan

Gepubliceerd: 05 jun 2009

1,509 keer bekeken
Ik heb een plataan met veel misvormde, niet goed ontwikkelde bladeren. De bladrand is omgekruld en de bladeren zijn bol naar boven. Ze lijken op een paraplutje. Er zijn geen insecten te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp geel worden van de plataan

Gepubliceerd: 01 aug 2007

1,349 keer bekeken
Deze plataan is na enige jaren prachtig uitgegroeid, doch twee weken geleden plotseling gaan verdorren.De boom staat in ca. 1 m2 grond en daarom heen terras.
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom als leiboom ?

Gepubliceerd: 12 okt 2005

28 keer bekeken
IK ben op zoek naar een leiboom die sterk is(geen 2x per jaar spuiten zoals linde), en die zo weinig mogelijk bladverlies heeft en die makkelijk te snoeien is.
Lees verder...
Forumonderwerp leilinde of leiplataan?

Gepubliceerd: 26 sep 2005

1,679 keer bekeken
Rond het terras willen we leibomen plaatsen. Wat is het best geschikt ? Linde of plataan ? Welke van de 2 is het makkelijkst in snoei? Welke hoogte krijgt een leilinde of -plataan in het algemeen?
Lees verder...