Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp onkruid in gazon

Gepubliceerd: 05 aug 2023

57 keer bekeken
Hi, weet even niet in welk forumonderdeel te plaatsen, dus maar even hier. Hoe krijg ik dit definitief uit mijn gras, zonder de hele boel af te graven :)Wat is het eigenlijk? Klavertjes of zo? Dank voor reactie Ron
Lees verder...
Tuininformatie een mooie tuin creeren

Gepubliceerd: 12 jul 2023

23 keer bekeken
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien?
Lees verder...
Forumonderwerp gunstige plantenassociaties in de moestuin

Gepubliceerd: 14 dec 2022

33 keer bekeken
Hallo iedereen! :)
Lees verder...
Tuininformatie zo houd jij je tuin in topvorm

Gepubliceerd: 19 jul 2022

14 keer bekeken
Nu de zomer in het land is, beginnen je groene vingers vast te jeuken om aan de slag te gaan in je tuin. Zoals elke tuinliefhebber wil jij ook dat je tuin een plaatje is.
Lees verder...
Tuininformatie gras zaaien: hoe doe je dat?

Gepubliceerd: 14 apr 2022

75 keer bekeken
Gras zaaien is niet moeilijk, maar er zijn wel een aantal dingen waar je op moet letten. Zo moet je graszaad kiezen dat geschikt is voor de grond waarop je het wilt zaaien en moet je weten wanneer het de juiste tijd is om te zaaien.
Lees verder...
Tuininformatie voordelen van kunstgras kopen

Gepubliceerd: 09 sep 2021

26 keer bekeken
Het aanleggen van een natuurlijk gazon is zeer bewerkelijk en moeilijk, het vereist constante verzorging om de paar dagen - maaien en bemesten. Kunstgras is in dit geval de ideale oplossing.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent dit 'on'kruid?

Gepubliceerd: 29 mrt 2021

58 keer bekeken
In mijn veldje voor geneeskrachtige bloemen komt dit kruid op. Is het interessant om het te laten staan? Wat is de naam?
Lees verder...
Tuininformatie maak je tuin klaar voor het voorjaar met deze tips

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

62 keer bekeken
De eerste lentedagen dienen zich al vroeg aan dit jaar. Wil jij ook lekker naar buiten en de tuin in? Vaak begint het in het voorjaar te kriebelen om weer van start te gaan met tuinieren.
Lees verder...
Forumonderwerp welk (on)kruid is dit ?

Gepubliceerd: 30 jun 2019

305 keer bekeken
Dit groeit in onze tuin, maar zie het ook langs voetpaden, iemand ? 
Lees verder...
Forumonderwerp welk onkruid is dit?

Gepubliceerd: 23 jun 2019

234 keer bekeken
Welk onkruid zou dit zijn? Kom bet overal tegen in de tuin, variërend van 2cm tot 1,5m hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp gazon, onkruid

Gepubliceerd: 26 mei 2019

125 keer bekeken
hoi, wie weet welk onkruid dit is. Heb dit in gazon. Groen ligt plat op gazon en heeft steeds 1 grote wortel (peen) die vrij diep gaat ( 10cm).
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 19 apr 2019

52 keer bekeken
Zie foto onkruid of tuinplant?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 06 apr 2019

52 keer bekeken
Mijn moeder heeft zaadjes van deze plant meegenomen en weet niet meer wat het is. De zwarte stipjes op de bladeren zijn een soort kleine doorns. De steeltjes van de plant zijn paars. Hij kwam snel uit de grond, als onkruid.
Lees verder...
Forumonderwerp welke muur is dit?

Gepubliceerd: 30 mrt 2019

45 keer bekeken
Het is een heel klein 'onkruid' en zo te zien is het muur. Maar welke?
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welk onkruid dit is???

Gepubliceerd: 03 nov 2018

195 keer bekeken
Goedemorgen,
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 25 aug 2018

182 keer bekeken
In een pot is een plant komen aanwaaien, dus zal via zaad verspreid zijn.Iemand een idee, welke plant dit is: onkruid of een mooie plant met mogelijke bloei?
Lees verder...
Forumonderwerp lang onkruid met witte bloemetjes

Gepubliceerd: 09 jun 2018

1,093 keer bekeken
Lang onkruid met witte bloemetjes, tenminste ik denk dat het onkruid is.. weet iemand welke dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp welk onkruid/plantje

Gepubliceerd: 06 jun 2018

59 keer bekeken
Dit groeit in 2 potten waar vorig jaar palmen in stonden. Ben benieuwd welk onkruid het is, ik vind het leuk groeien
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid of een kadootje?

Gepubliceerd: 23 mei 2018

77 keer bekeken
Wie weet welk plantje dit is? Is het onkruid? Of toch een kadootje wat tussen mijn stenen groeit? Ik hoor het graag. Alvast bedankt! Karin
Lees verder...
Forumonderwerp wat groeit in de vijver

Gepubliceerd: 09 mei 2018

71 keer bekeken
vorig jaar stond de vijver enkele maanden leeg, daar is toen veel onkruid beginnen groeien, nu groeien verschillende van deze planten midden in de vijver, iemand die weet welke plant dit is, en of we ze beter verwijderen of laten staan ?
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem is dit?

Gepubliceerd: 23 apr 2018

76 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp hulp: welk onkruid is dit?

Gepubliceerd: 14 apr 2018

185 keer bekeken
Weet iemand welk onkruid dit is. En misschien ook hoe we er vanaf komen :-)?
Lees verder...
Forumonderwerp plant of onkruid ?

Gepubliceerd: 03 apr 2018

53 keer bekeken
Deze planten komen elk jaar in grote hoeveelheden terug, iemand die weet welke plant dit is ? 
Lees verder...
Forumonderwerp nepenthes soorten

Gepubliceerd: 05 mrt 2018

124 keer bekeken
Ik heb zojuist erg veel Nepenthes zaden besteld van Aliexpres. Ik wou per soort opzoeken wat voor verzorging ze nodig hebben, omdat dit nogal verschilt per soort Nepenthes.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit?

Gepubliceerd: 18 feb 2018

77 keer bekeken
Goedendag. Weet u ook welke plant dit is? Ze staan in een tuin in Barcelona. Laten staan of is het onkruid?  Alvast bedankt. 
Lees verder...
Stel een tuinvraag