Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp achterstallig onderhoud

Gepubliceerd: 19 okt 2016

17 keer bekeken
Ongeveer twee jaar geleden zijn wij na 15 jaar Frankrijk geland in ons huis in Groningen. We zijn er maar een deel van het jaar.
Lees verder...
Forumonderwerp bladeren in de vijver

Gepubliceerd: 29 jan 2015

17 keer bekeken
ik heb een vijver en die is een beetje vergeten. nu na 2 jaar in een bosrijk gebied zit de vijver vol met bladeren, van bodem tot oppervlak. hoe kan ik die het beste verwijderen?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien leipeer

Gepubliceerd: 26 feb 2014

6 keer bekeken
De leipeer in mijn tuin groeit aardig de hoogte in.Nu wil ik hier een flink stuk van afzagen tot net boven de dakrand. Kan ik dit zonder problemen doen of heeft iemand hier tips over?Alvast dank!
Lees verder...
Forumonderwerp juniperus squamata

Gepubliceerd: 27 jul 2010

6 keer bekeken
Ik ben sinds kort de eigenaar van een juniperus squamata en deze is nog niet gevormd.
Lees verder...
Forumonderwerp lepelsteur/paddlefish

Gepubliceerd: 11 jul 2010

46 keer bekeken
Hallo allemaal,Wat is jullie ervaring met de lepelsteur/paddlefish? Want ik sta op het punt er ééntje aan te schaffen. Ik hoop dat iemand mij er zoveel mogelijk over kan vertellen. Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit en hoe kan ik hem snoeien

Gepubliceerd: 08 dec 2009

48 keer bekeken
Kan iemand vertellen wat voor boom er op mijn foto's staat? Hij is afgelopen zomer hier komen aanwaaien. Hoe kan ik hem het beste snoeien zodat er later pas om 2 tot 2,5 meter hoogte takken ontstaan? Alvast bedankt, Lody
Lees verder...
Forumonderwerp wanneer groot (achterstallig) onderhoud vijver?

Gepubliceerd: 30 okt 2009

22 keer bekeken
Mijn vijver van folie is door omstandigheden een aantal jaar niet goed onderhouden. Er zitten geen vissen in, wel zuurstofplanten, waterlelie en gele lis.
Lees verder...
Forumonderwerp soort en onderhoud van een bonsai

Gepubliceerd: 30 aug 2009

4 keer bekeken
Graag zou ik willen weten wat voor soort bonsai dit is en de verzorging ervan, hij is nu zoals ie op de foto eruit ziet. Veel blad is eraf en ik heb de volgende specifiek aanvullende vragen:
Lees verder...
Forumonderwerp beukenhaag

Gepubliceerd: 04 jul 2009

4 keer bekeken
Sinds een klein jaar wonen wij in ons nieuwe huis met zeer grote tuin (1 1/2 hectare) waarin we veel achterstallig onderhoud tegen komen. Bijvoorbeeld: Achter in de tuin is een voormalige beukenhaag.
Lees verder...
Forumonderwerp gras tussen buxus: hoe verwijderen??

Gepubliceerd: 06 apr 2009

154 keer bekeken
In onze voortuin staan enkele rijen buxus-jes van ongeveer 20cm hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid bestrijden via grondophoging

Gepubliceerd: 11 sep 2008

9 keer bekeken
Beste,
Lees verder...
Forumonderwerp kleuromslag cymbidium

Gepubliceerd: 14 jan 2007

2 keer bekeken
Al 20 jaar heb ik een Cymbidium. Elke paar jaar haal ik deze uit de pot en hak hem in een paar stukken. Enkele delen hou ik zelf, de rest is voor de liefhebber.
Lees verder...
Forumonderwerp de brem cyticus praecox

Gepubliceerd: 23 sep 2006

11 keer bekeken
Een Cyticus praecox (brem is een viertal jaren niet gesnoeid geweest. de struik is te breed en te hoog geworden.Snoeien is dus noodzakelijk geworden.Hoe kun je dit achterstallig onderhoud oplossen
Lees verder...
Forumonderwerp een tuin hakselaar

Gepubliceerd: 19 jun 2006

8 keer bekeken
Beste groen vrienden.
Lees verder...
Forumonderwerp achterstallig onderhoud: snoeien

Gepubliceerd: 17 mei 2006

18 keer bekeken
Ik heb een sneeuwbal in de tuin die momenteel prachtig in bloei staat. Hij is echter jaren lang nooit gesnoeid waardoor die wel 3 meter hoog is en vooral aan de zonkant bloeit. De schaduwkant en onderop is hij kaal en lelijk.
Lees verder...
Stel een tuinvraag