blauwe druifjes enzo

3 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 do, 15/02/2007 - 19:21
liselore85

blauwe druifjes enzo

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over mijn planten. Onlangs heb ik een bakje Blauwe Druifjes en een bakje tulpen gekocht voor in huis. Deze zijn nu uitgebloeid, mag ik nu de bollen planten in een bloembak? En hoe lang duurt het tegen dat ze terug zouden bloeien? Kunnen ze buiten staan? (heb een stadsterrasje).

Welke hangplanten voor buiten zijn de hele zomer mooi? Zou graag mijn leuning van mijn terras met hangbakken verfraaien.

Kan iemand enkele tips geven?

Hartelijk bedankt

Liselore

do, 15/02/2007 - 22:56
Anoniem (anoniem geplaatst)

De blauwe druifjes kun je heel goed planten in een bak; ze zullen volgend voorjaar weer bloeien. De tulpen komen slecht terug, dus dat heeft weinig zin.
Een dankbare hangplant voor de zomer is een Petuniainfo-icon of Surfinia. Heel veel kleuren en een rijke bloeier. Lobeliainfo-icon is ook zo'n dankbare hangplant. Straks is er keus volop in april/mei.

za, 17/02/2007 - 13:40
Anoniem (anoniem geplaatst)

hanfgeranuim is ook een hele sterke hangplant, geregeld de dode bloemen verwijderen en je hebt er lang plezier van. uiteraard goed water geven.en eventueel mest. tot ver in het najaar is het groen met als het warm blijft bloemen.

Onderwerp gesloten
Stel een tuinvraag