Gezocht: plastic gieter met fijne broeskop

11 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 ma, 05/06/2006 - 21:15
tuinprins

Gezocht: plastic gieter met fijne broeskop

Ik ben op zoek naar een plastic gieter van 10 liter met een afneembare FIJNE broeskop. Ik ben al in diverse winkels en tuincentra geweest maar nergens vind ik zo'n gieter. Iedere gieter van 10 liter die ik zie heeft een broeskop met tamelijk groffe gaten. Ik heb ook op internet gezocht maar daar kan ik ook niets vinden. Het gaat dus om een plastic gieter en niet om een metalen gieter. Wie weet waar ze zo'n gieter verkopen of een fijne broeskop hebben die op mijn oude gieter past?

Bij voorbaat dank.

Theo

di, 06/06/2006 - 21:52
Anoniem (anoniem geplaatst)

Daar zoek ik ook al jaren naar! En toch bestaat het .

di, 06/06/2006 - 22:17
Anoniem (anoniem geplaatst)

gewoon even bij de bouwmarkten kijken want daar heb ik de
mijne geloof ik ook vandaan.

di, 06/06/2006 - 23:00
Anoniem (anoniem geplaatst)

Ik heb bij google ingetikt: plastic gieter fijne broeskop
en vond firma Wildkamp in Lutten (O)
Misschien kun je die eens bellen of mailen?

wo, 07/06/2006 - 00:29
Anoniem (anoniem geplaatst)

Wildkamp is een gesponsorde koppeling van Google. Ik heb in de online catalogus van de firma Wildkamp gekeken en het enige dat ik vind is de Gardena Flower Shower. Maar dit is een broeskop voor een tuinslang. Raar dat als je in hun zoekvakje het woord 'gieter' intikt dit produkt te voorschijn komt.
In ieder geval bedankt voor de genomen moeite.

Theo

wo, 07/06/2006 - 00:46
Anoniem (anoniem geplaatst)

Op marktplaats staat zo'n groene kunstof gieter
met een zwarte afneembare broeskop er op te koop.

kijk dus niet onder de rubrieken maar typ meteen
''gieter'' in. en je krijgt hem meteen op de eerste pagina.

wo, 07/06/2006 - 01:15
Anoniem (anoniem geplaatst)

Dit lijkt mij ook een gieter met groffe gaatjes. Maar het gaat er juist om dat die gieter een FIJNE broeskop heeft d.w.z. een fijne waterstraal geeft. Alle gieters die ik de afgelopen weken in mijn handen heb gehad (en dat zijn er nogal wat) hadden een broeskop die tamelijk groffe gaatjes had. Ik heb jaren een gieter met een fijne broeskop gehad maar die is recentelijk stuk gegaan. Ik vind een gieter met een fijne broeskop beter omdat er dan niet zo'n grote plens water op bijv. jonge of kwetsbare planten komt. Een gieter met relatief groffe gaatjes geeft in deze volgens mij teveel water ineens. Vandaar dus mijn vraag en zoektocht.

Theo

wo, 07/06/2006 - 21:39
Anoniem (anoniem geplaatst)

De Wiltfang verkoopt een gieter met een fijne broes.De gieter is niet van platic maar van metaal en kost een flink bedrag.Maar dan heb je dan ook een klasse-product.
https://tinyurl.com/yys3gdvl

za, 10/06/2006 - 11:08
Anoniem (anoniem geplaatst)

Is een sproeiboom geen alternatief?

https://tinyurl.com/yxp34vku

za, 10/06/2006 - 14:30
Anoniem (anoniem geplaatst)

De gieter van de Wiltfang is wat ik zoek . Dat hij van mataal is vind ik nog niet zo erg. De prijs is echter het struikelblok. Een beetje te duur naar mijn mening.

Een sproeiboom heeft meestal tamelijk groffe gaatjes dus is dat ook niet iets waar ik wat aan heb.

In ieder geval dank voor de genomen moeite. De zoektocht gaat door.

Theo

wo, 12/07/2006 - 16:54
Anoniem (anoniem geplaatst)

kijk voor de gein eens op https://tinyurl.com/y6jyt5wt misschien hebben ze daar wat je zoekt

Onderwerp gesloten
Stel een tuinvraag