zwarte rozen

7 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 ma, 18/08/2003 - 21:11
Anoniem (anoniem geplaatst)

zwarte rozen

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik zwarte rozen kan kopen of hoe ik ze zelf zwart kan maken?
En dan niet even onderdompellen in zwarte verf.

Bij voorbaat dank,
Mathijs v G.

wo, 27/08/2003 - 22:54
Anoniem (anoniem geplaatst)

Wij hebben ook zwarte rozen gekocht volgens de kweker.Als hij nog in de knop zit is hij wel bijna zwart ,maar als hij uit komt is hij meer rood dan zwart.De roos heet de Black baccara.Dit is het eerste jaar dat we hem hebben,mischien is hij volgend jaar donkerder,zoniet gaan we toch weer even informeren bij de kweker.

wo, 27/08/2003 - 23:02
Anoniem (anoniem geplaatst)

Sorry was vergeten te vertellen waar we ze gekocht hebben.'t Hoog Hof in oostermeer Friesland.Of informeer bij een rozen kweker,het is Stam roos zo heet het merk en de mensen die hem weer geintroduceert hebben.Hij is pas sinds 1jaar weer te verkrijgen SUCCES.

ma, 01/09/2003 - 16:14
Anoniem (anoniem geplaatst)

bedankt ik zal op zoek gaan

do, 25/09/2003 - 01:28
Anoniem (anoniem geplaatst)

k heb dit weekend op de bekende bloemenmarkt(aan de singel) van Amsterdam zwarte en donkerblauwe tulpenbollen gekocht

do, 27/05/2004 - 17:33
Anoniem (anoniem geplaatst)

Als je zwarte rozen als boeket wilt hebben kun je witte rozen in het water zetten en het water vermengen met zwarte inkt. Ik heb het wel eens met anjers geprobeerd en die nemen echt alle kleuren op. Wie weet lukt het ook met rozen. Succes

ma, 15/08/2005 - 21:44
Anoniem (anoniem geplaatst)

hallo mathijs v g .
ik heb je bericht gelezen over die zwarte rozen en heb toevallig vorige maand mijn vriendin een grote bos zwarte ( black baccara )
gekocht.maar om het hele verhaal te vertellen zou ik graag je email adres willen hebben , vr gr e

Onderwerp gesloten