Red robin nu nog snoeien????

5 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 za, 05/05/2007 - 18:32
Anoniem (anoniem geplaatst)

Red robin nu nog snoeien????

Hoi,

Ik heb een Red Robin op stam, 1.80 hoog en hij hangt slap, voor dat dit lekkere weer begon was hij nog mooi vol, wel uitschieters en zaten er knopjes in voor de witte bloementjes, maar nu zijn de bloementjes uitgekomen, de bladeren hangen op half zeven ( triest) en heb hem NIET gesnoeid ( wel water gegeven omdat ik dacht dat het misschien daaraan lag).
Moet ik de Red Robin als nog snoeien? of is er iets anders aan de hand, te vaak en te veel witten bloemen ( in het najaar gaf hij ze namelijk ook al).

Alvast bedankt voor de reactie.

Josla

za, 05/05/2007 - 19:37
Anoniem (anoniem geplaatst)

Wat dacht je van nog meer water geven?

za, 05/05/2007 - 21:08
Anoniem (anoniem geplaatst)

en na de bloei de bloemschermen afknippen.

zo, 06/05/2007 - 01:00
adriaan01

de officiële snoei tijd voor de photinea is Augustus het is ook mogelijk om enkele takken te snoeien maar denk dat dit niet veel helpen zal in dit geval gewoon veel laten drinken, tuinturf geven, rodomest is ook heel goed omdat een photinea zure grond nodig heeft daarom zal hij ook wel wat bladeren laten vallen om de grond te verzuren, dus geef hem gewoon wat tuin turf en rodomest dan komt alles hoop ik weer goed
groeten Adriaan

zo, 06/05/2007 - 14:18
Anoniem (anoniem geplaatst)

Bedankt voor de tips! Ik zal zeker de mest proberen want hij was zo mooi en niet goedkoop! Dus ik zaldit zeker gaan proberen.

Dank je wel.
Andere tips zijn nog steeds welkm hoor!

Groetjes joska

Onderwerp gesloten
Stel een tuinvraag