Exotische plant voor binnen. welke??

4 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 di, 13/06/2006 - 14:26
Anoniem (anoniem geplaatst)

Exotische plant voor binnen. welke??

Hallo! Ik zoek een bijzonder plant voor binnen. De standplaats zal heel licht zijn maar absoluut niet in direct zonlicht. Weet iemand een goede plant voor me? En weet iemand waar ergens tussen den bosch en eindhoven een tuincentra zit waar ze exotische planten hebben? Via google kan ik ze niet vinden, vandaar mijn vraag hier... Alvast hartelijk bedankt!

di, 13/06/2006 - 15:55
Anoniem (anoniem geplaatst)

tja das moeilijk veel planten kunnen dan...hebje hele groene vingers? Wat zoek je palmen, banaanachtigen etc?
Je hebt vele tropische en ook schitterende palmen voor binnen
maar ook bananensoorten en waar ik zelf nogal gek van ben is Heliconias...maar al deze soorten houden ook van warmte

als je adressen zoekt...ga naar startpagina en typ tropische planten in dan krijg je de startpagina tropische planten en daar staan ook een heleboel bedrijven ook in brabant en noord limburg.

di, 13/06/2006 - 16:11
Anoniem (anoniem geplaatst)

Als je praat over het houden van exotische planten binnen zou ik zeggen, loop de eerste de beste bloemist binnen. Dit forum is voornamelijk gericht op het houden van exotische planten buiten.

di, 13/06/2006 - 21:17
Anoniem (anoniem geplaatst)

Tja er is ook een forum over kamerplanten volgens mij hier op groeninfo....maarre volgens mij is dit exotisch forum bedoelt voor alle exoten....enne helaas is het me nog niet gelukt om alles buiten te houden..........

Onderwerp gesloten