foto's 2006 eindelijk op het net

10 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 zo, 08/04/2007 - 01:31
Eddyy

foto's 2006 eindelijk op het net

Men foto's staan eindelijk op het net van 2006 op
https://tinyurl.com/y5jnar2r veel kijk genot.
groeten eddy

zo, 08/04/2007 - 16:38
deburen

Prachtige site, alles mooi verzorgd en gezond!
succes verder

zo, 08/04/2007 - 23:02
steveD

Hallo,

Ik heb daar maar twee woorden voor: SUPER PRACHTIG.

Wel een klein vraagje, woon jij in Belgie Of Nederland?
En staan de Ensete 's in de volle grond, en hoe krijg je ze zo groot?

Groeten
Steve

zo, 08/04/2007 - 23:44
Eddyy

Hoi Steve

Ik woon in belgie (limburg)
De Ensete's die zet ik altijd in de vollegrond en in de winter in een vorstvrije plaats zonder nog water te geven in de winter,op 3 jaar tijd heb je normaal toch een ensete van
+- een stam van 45cm en meer de bladeren zijn dan 3meter lang en 75cm breed en dan is de totaledia ongeveer 4.50meteren ook zo hoog.
Wat ik doe om ze zo groot te krijgen niet zo veel :ik pland ze in de volle grond en dan doe ik er een kruiwagen paarden mest rond de stam en indien het te droog is in de zomer wat extra water en soms ook wat blauwekorel .veelsukses.

groeten eddy

ma, 09/04/2007 - 02:24
Somnus

Eigenlijk wel grappig.

Ik zag deze titel en dacht er ineens aan om eens naar je site te gaan zien of er een update was gebeurd.
Bij deze was het bevestigd :)

btw ik vind dit nog steeds de mooiste foto collectie (en heb die nieuwe foto's nog niet eens gezien)

ma, 09/04/2007 - 02:34
Somnus

Ok, dit is wel een geweldige tuin maar...

Wat kost dit grapje :-)))))

ma, 09/04/2007 - 10:51
saw

hallo eddy

gewoon weg prachtig die tuin

NIET TE DOEN

ma, 09/04/2007 - 14:39
ed ressiv

Eddy
Je hebt een prachtige tuin en een zeer mooi huis.
Vraagje hoe lang woon je daar gezien de grootte van enkele planten?/
Ik vind de combinatie huis en tuin goed geslaagd.
veel tuin en huisplezier
Groeten
Hans

ma, 09/04/2007 - 23:58
Eddyy

hoi samnus en Ed ressiv :dit grapje mijn tuin dat kost eigenlijk nog niet zo veel ik denk aan een 2500€ tot 3750€ ik kan het niet heel juist zeggen maar ik woon er 12 jaar en ben begonnen met kleine plantjes bv:Trachycarpus fortunei die heb ik gepland met een stammeke van 10cm hoog en nu 12jaar later is het een stam van +-3meter ,en derest van de planten zijn ook allemaal klein in de tuin gezet ,veel zelf gezaaid en ook wel wat geruild en met veel geduld krijgje wel zo een tuintje , het spijtige is een pland heeft tijd genoeg maar wij niet we willen het eigenlijk al direkt groot.en met veel zoeken en veel tuincenters tebezoeken kan je hier of daar wel een een plant vinden die dan toch niet te veel kosten .maar toch nog even zeggen dit is wel 12jaar werk (hobby)en het moet ook hobby zijn wand ik denk niet dat het je anders gaat lukken.

groezten eddy

di, 10/04/2007 - 19:35
jippen

Zeer maar dan ook zeer mooie tuin.
Ik ga dit jaar ook opuntia's planten.
Welke grond gebruik ik best?
Had gedacht om potgrond met zand en grind te mengen en in de winter een afdakje er boven.
Goed idee ?
Ook 6 tal jaar geleden begonnen met kleine plantjes.
Elk jaar een plantje of 2 bij en zo gaan we verder hé :-)

Onderwerp gesloten
Stel een tuinvraag