Veel neerslag, noodweer...

4 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 za, 24/06/2006 - 15:44
Anoniem (anoniem geplaatst)

Veel neerslag, noodweer...

Het KNMI verwacht voor zondagavond, veeeeeel neerslag in korte tijd, een depressie ligt klaar vanuit noord-west Frankrijk de Benelux te bereiken.
Wij hebben er in Almere nooit zoveel last van in zomerse perioden, maar wie weet?

Er word toch al voor gewaarschuwd, de komende week blijft het warm rond de 22 graden a 25 graden, prima voor de exoten mensen, lekker vochtig weertype, niets voor ons wel voor de plantjes.......

Als Nederland die Portugezen nou maar oprollen is het allang goed!

za, 24/06/2006 - 15:59
Anoniem (anoniem geplaatst)

Ik heb ook al berichten gelezen dat utrecht getroffen kan worden, daar waren uit voorzorg ook al de waterpeilen ofzoiets verlaagd dus ook achterliggende provincie's zullene r zeker mee te maken hebben.

Tot nu toe lijkt het noordwesten, westen en zuidwesten er aardig vanaf te momen, maar er is heel veel speling, er bestaat ook kans dat de storing Nederland links laat liggen dan zou automatisch duitsland de volle laag krijgen !

En zoals je zei tegen weekeeind misschien welw eer de 28 tot lokaal 30 graadjes !

zo, 25/06/2006 - 00:45
Anoniem (anoniem geplaatst)

De Tsunami konden ze ook niet voorspellen, en ik heb het nog niks te warm gehad deze week.
Exotische warm dat is voor mij Bangkok, of Sicilie in augustus. Of een hittegolf in Belgie, lekker vochtig plakweer.
Als iedereen klaagt van de warmte vind ik het meestal Zalig.
Misschien was ik wel een te vroeg geboren baby, grootgebracht in een kastje. (grapje)

ma, 26/06/2006 - 00:33
Anoniem (anoniem geplaatst)

Zondag, heel de dag regen hier, geen straaltje zon gezien, niet echt koud, en geen wind.

Onderwerp gesloten
Stel een tuinvraag