voorbeelden waterval/beekloop

11 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 do, 24/05/2007 - 21:30
waterval ?

voorbeelden waterval/beekloop

ik ben van plan een waterval cq beekloop te maken. Ik zou graag echter enkele voorbeelden willen hebben van mensen die er reeds eerder een hebben gemaakt. Wat wil ik precies... ja dat is moeilijk uit te leggen via het net, maar wil op een bepaalde hoogte beginnen en dan al draaiend naar mijn vijver toe werken met diverse hoogte verschillen. Hopelijk is het zo enigszins duidelijk...

mochten er mensen zijn die hun waterval/beekloop op de foto hebben staan en deze met mij willen delen zou ik dat er fijn vinden..

hopelijk mag ik veel voorbeelden ontvangen of weten mensen waar ik deze voorbeelden kan zoeken op het internet.

gr dave

do, 24/05/2007 - 21:43
Tr!bal

Ik heb er 1 gemaakt van polyester en daaroverheen stenen enzo
met zeil. ik heb de zelfde flatstones gebruikt als rondom de vijver zodat het natuurlijk bleef, maar hij is nog niet helemaal af:

voorbeelden waterval/beekloop
do, 24/05/2007 - 22:31
mahe

Ik heb er twee gemaakt met polyester voorgevormde bakken.
Bekleed met grove kiezel en afgewerkt met keien.

voorbeelden waterval/beekloop
do, 24/05/2007 - 22:32
mahe

Nr. 2!

voorbeelden waterval/beekloop
vr, 25/05/2007 - 00:35
waterval ?

heey tof dat zijn foto's waar ik iets mee kan, hopelijk volgen er nog vele

alvast bedankt

gr dave

vr, 25/05/2007 - 08:47
Sjuul

Ziet er leuk uit die watervallen.

@Waterval ik geef je die raad een beekloop of waterval mag niet te hoog zijn en ook niet te lang, een waterval of beekloop heeft meestal 3 of 4 intervallen.

Als je de foto's bekijkt van Mh 2004 dan zie je ongeveer wat ik bedoel, ze zijn niet overdreven hoog, breed of te lang.

vr, 25/05/2007 - 11:54
mahe

Nog een mooie...

voorbeelden waterval/beekloop
vr, 25/05/2007 - 11:55
mahe

En nog een...

voorbeelden waterval/beekloop
vr, 25/05/2007 - 13:12
Anoniem (anoniem geplaatst)

Ik heb een beekloop van ongeveer 10 meter lang en een hoogte verschil van 60 centimeter hij is ongeveer 30 centimeter breed en 10 centimetr diep, afgewerkt met grind en keien zodat het folie niet meer zichtbaar is. Ik heb mijn beekloop zo gemaakt dat je hem niet hoort, daar wordt ik namelijk erg zenuwachtig van.

vr, 25/05/2007 - 14:39
Anoniem (anoniem geplaatst)

Goh.......'t lijkt me juist zo'n ontspannend geluid.

vr, 25/05/2007 - 17:49
waterval ?

die laatste foto's is inderdaad wat ik enigszins in gedachten heb... zijn dat foto's die je zelf allemaal hebt gemaakt van je eigen watervallen/beeklopen of heb je die ergens op het internet gevonden

nogmaals bedankt voor de foto's

Onderwerp gesloten