Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
wortels 25 jarige notenboom duwen klinkers omhoog Gepubliceerd: 22 aug 2021 37 keer bekeken |
Hallo, ik ben Anja en ben graag bezig in mijn tuintje, ik zoek graag natuurlijke en niet drastische oplossingen voor kwaaltjes in de tuin.
Zo vraag ik me af of je de wortels van een boom kan omleiden dmv lucht en/of water (via buis). Lees verder... |
| Forumonderwerp |
photinia Gepubliceerd: 16 apr 2021 28 keer bekeken |
Sorry, ik had het topic onser struiken hagen en bomen verkeerd geplaatst..... nu goed.
Hallo,
Ik heb meerdere leiphotinia red Robin staan. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
boom op een helling Gepubliceerd: 26 jun 2017 202 keer bekeken |
Goede dag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
evaluatie vraag ivm festuca g Gepubliceerd: 14 jul 2016 4 keer bekeken |
Hallo iedereen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
om welke klimplant gaat het hier Gepubliceerd: 31 jan 2016 10 keer bekeken |
Ik heb een aantal scheuten met wortels van deze groenblijvende klimplant. Lees verder... |
| Bedrijven |
kwekerij klein Gepubliceerd: 10 aug 2015 6 keer bekeken |
Bij Kwekerij Klein in Zuidwolde ( Drenthe ) kunt u terecht voor een compleet aanbod van planten en bomen van uitstekende kwaliteit.Op de kwekerij / tuincentrum vind u een ruime sortering van onder andere: bomen, hagen, fruitbomen, erfbeplanting, Lees verder... |
| Bedrijven |
bertwerkt Gepubliceerd: 10 aug 2015 2 keer bekeken |
BertWerkt onderhoudt vakkundig tuinen bij particulieren en bedrijven in de regio Den Haag. Het Tuinonderhoud bestaat o.a. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aanleg nieuwe tuin in kleine, brede tuin Gepubliceerd: 31 mei 2015 54 keer bekeken |
Hallo Wij willen graag een nieuwe tuin aanleggen, maar lopen vast bij het ontwerpen ervan. Wij hebben een kleine, brede tuin die ondiep is. De maten zijn 7 meter breedt en 5 meter diep. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tegen luis Gepubliceerd: 18 apr 2014 7 keer bekeken |
dat er o.a. dille bij de tuinbonen gezet kan worden tegen zwarte luis weet ik maar ik hoorde laatst op de radio dat je ook plantjes erbij kunt zetten die lieveheersbeestjes aantrekken tegen die luis. welke plnatjes zijn dat?vr grt CaJo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
alternatief voor haagbeuk,... Gepubliceerd: 22 mrt 2014 75 keer bekeken |
Kent er iemand een modern alternatief voor haagbeuk,... wat ik al zoveel tegenkom overal. Het moet ook niet per definitie een echte haag te zijn.
Voorwaarde: goed onderhoudbaar, zonder al teveel snoeiwerk. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
electrisch tuingereedschap Gepubliceerd: 22 aug 2012 20 keer bekeken |
Het arsenaal elektrisch tuingereedschap wordt steeds uitgebreider. Bent U ook zo blij met al die apparaten die de buren inzetten in de strijd tegen groene tegels, neerdwarrelende blaadjes, snoeiafval, hagen en gazons? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rode bramen Gepubliceerd: 28 jun 2012 9 keer bekeken |
Ook even hier geplaatst, komt er misschien sneller een antwoord. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
taxus baccata Gepubliceerd: 12 jun 2012 8 keer bekeken |
Probleem: kale plekken in haag. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
is dit een taxus? Gepubliceerd: 31 mrt 2012 1 keer bekeken |
Deze plant heb ik al jaren in de tuin. Regelmatig heb ik gezocht in tuincentra en op internet in de hoop de naam te achterhalen. Helaas weet ik hem nog steeds niet.Wie weet hem?
M.vr.gr.Trudy Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aalbes die geen bessen geeft Gepubliceerd: 24 aug 2011 455 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam van deze heesters/bomen Gepubliceerd: 14 mrt 2011 23 keer bekeken |
Dag,
Ik kan de namen van deze heesters c.q. bomen(?) uit onze tuinniet vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen zodat ik uit kan vinden hoe en wanneer ik ze moet snoeien en wat de beste verzorging is. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke klimop is dit? Gepubliceerd: 14 feb 2011 70 keer bekeken |
Goedendag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
geluiddempemde beplanting Gepubliceerd: 25 jul 2010 13 keer bekeken |
in toenemende mate stoor ik me aan het lawaai van het verkeer dat rijdt over de doorgaande weg waaraan ik woon. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kamperfoelie Gepubliceerd: 03 jul 2010 2 keer bekeken |
Dit voorjaar heb ik een kamperfoelie geplant (Lonicera periclymenum, van het tuincentru Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vraag ivm aardbeien en uitlopers Gepubliceerd: 27 mei 2010 74 keer bekeken |
hoi ik heb een aantal vragen over aardbeien ik heb vorig jaar een mooie hangpot gekregen waar ik veel (en ook de vogels) van kunnen eten heb. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oude beukenhaag Gepubliceerd: 12 mrt 2010 860 keer bekeken |
Mag ik nu al mijn oude beukenhaag snoeien tot tegen de stam ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
helling beplanting Gepubliceerd: 01 mrt 2010 2,644 keer bekeken |
Ons nieuwe huis ligt in een dal. De tuin heeft daardoor aan twee kanten een tamelijk schuine helling. De vorige bewoners hebben het laten verwilderen maar ik ben zelf geen brandnetel fan. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
haagbeuk in bloei Gepubliceerd: 09 feb 2010 2 keer bekeken |
Beste tuinliefhebbers,Ik wil voor mijn website de Haagbeuk, in volle bloei, fotograferen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
haagbeuk Gepubliceerd: 07 feb 2010 757 keer bekeken |
Sinds tien jaar staat de haagbeuk (carpinus betulus) in mijn tuin. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tuin ontwerp Gepubliceerd: 07 aug 2009 146 keer bekeken |
Hallo,
We hebben een tuin in de vorm van een rechthoekige driehoek. De tuin is op dit moment kaal, gereed om ingericht en bestraat te worden. Lees verder... |