Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wortels 25 jarige notenboom duwen klinkers omhoog

Gepubliceerd: 22 aug 2021

37 keer bekeken
Hallo, ik ben Anja en ben graag bezig in mijn tuintje, ik zoek graag natuurlijke en niet drastische oplossingen voor kwaaltjes in de tuin. Zo vraag ik me af of je de wortels van een boom kan omleiden dmv lucht en/of water (via buis).
Lees verder...
Forumonderwerp photinia

Gepubliceerd: 16 apr 2021

28 keer bekeken
Sorry, ik had het topic onser struiken hagen en bomen verkeerd geplaatst..... nu goed. Hallo, Ik heb meerdere leiphotinia red Robin staan.
Lees verder...
Forumonderwerp boom op een helling

Gepubliceerd: 26 jun 2017

202 keer bekeken
Goede dag,
Lees verder...
Forumonderwerp evaluatie vraag ivm festuca g

Gepubliceerd: 14 jul 2016

4 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp om welke klimplant gaat het hier

Gepubliceerd: 31 jan 2016

10 keer bekeken
Ik heb een aantal scheuten met wortels van deze groenblijvende klimplant.
Lees verder...
Bedrijven kwekerij klein

Gepubliceerd: 10 aug 2015

6 keer bekeken
Bij Kwekerij Klein in Zuidwolde ( Drenthe ) kunt u terecht voor een compleet aanbod van planten en bomen van uitstekende kwaliteit.Op de kwekerij / tuincentrum vind u een ruime sortering van onder andere: bomen, hagen, fruitbomen, erfbeplanting,
Lees verder...
Bedrijven bertwerkt

Gepubliceerd: 10 aug 2015

2 keer bekeken
BertWerkt onderhoudt vakkundig tuinen bij particulieren en bedrijven in de regio Den Haag. Het Tuinonderhoud bestaat o.a.
Lees verder...
Forumonderwerp aanleg nieuwe tuin in kleine, brede tuin

Gepubliceerd: 31 mei 2015

54 keer bekeken
Hallo Wij willen graag een nieuwe tuin aanleggen, maar lopen vast bij het ontwerpen ervan. Wij hebben een kleine, brede tuin die ondiep is. De maten zijn 7 meter breedt en 5 meter diep.
Lees verder...
Forumonderwerp tegen luis

Gepubliceerd: 18 apr 2014

7 keer bekeken
dat er o.a. dille bij de tuinbonen gezet kan worden tegen zwarte luis weet ik maar ik hoorde laatst op de radio dat je ook plantjes erbij kunt zetten die lieveheersbeestjes aantrekken tegen die luis. welke plnatjes zijn dat?vr grt CaJo
Lees verder...
Forumonderwerp alternatief voor haagbeuk,...

Gepubliceerd: 22 mrt 2014

75 keer bekeken
Kent er iemand een modern alternatief voor haagbeuk,... wat ik al zoveel tegenkom overal. Het moet ook niet per definitie een echte haag te zijn. Voorwaarde: goed onderhoudbaar, zonder al teveel snoeiwerk.
Lees verder...
Forumonderwerp electrisch tuingereedschap

Gepubliceerd: 22 aug 2012

20 keer bekeken
Het arsenaal elektrisch tuingereedschap wordt steeds uitgebreider. Bent U ook zo blij met al die apparaten die de buren inzetten in de strijd tegen groene tegels, neerdwarrelende blaadjes, snoeiafval, hagen en gazons?
Lees verder...
Forumonderwerp rode bramen

Gepubliceerd: 28 jun 2012

9 keer bekeken
Ook even hier geplaatst, komt er misschien sneller een antwoord.
Lees verder...
Forumonderwerp taxus baccata

Gepubliceerd: 12 jun 2012

8 keer bekeken
Probleem: kale plekken in haag.
Lees verder...
Forumonderwerp is dit een taxus?

Gepubliceerd: 31 mrt 2012

1 keer bekeken
Deze plant heb ik al jaren in de tuin. Regelmatig heb ik gezocht in tuincentra en op internet in de hoop de naam te achterhalen. Helaas weet ik hem nog steeds niet.Wie weet hem? M.vr.gr.Trudy
Lees verder...
Forumonderwerp aalbes die geen bessen geeft

Gepubliceerd: 24 aug 2011

455 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze heesters/bomen

Gepubliceerd: 14 mrt 2011

23 keer bekeken
Dag, Ik kan de namen van deze heesters c.q. bomen(?) uit onze tuinniet vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen zodat ik uit kan vinden hoe en wanneer ik ze moet snoeien en wat de beste verzorging is.
Lees verder...
Forumonderwerp welke klimop is dit?

Gepubliceerd: 14 feb 2011

70 keer bekeken
Goedendag,
Lees verder...
Forumonderwerp geluiddempemde beplanting

Gepubliceerd: 25 jul 2010

13 keer bekeken
in toenemende mate stoor ik me aan het lawaai van het verkeer dat rijdt over de doorgaande weg waaraan ik woon.
Lees verder...
Forumonderwerp kamperfoelie

Gepubliceerd: 03 jul 2010

2 keer bekeken
Dit voorjaar heb ik een kamperfoelie geplant (Lonicera periclymenum, van het tuincentru
Lees verder...
Forumonderwerp vraag ivm aardbeien en uitlopers

Gepubliceerd: 27 mei 2010

74 keer bekeken
hoi ik heb een aantal vragen over aardbeien ik heb vorig jaar een mooie hangpot gekregen waar ik veel (en ook de vogels) van kunnen eten heb.
Lees verder...
Forumonderwerp oude beukenhaag

Gepubliceerd: 12 mrt 2010

860 keer bekeken
Mag ik nu al mijn oude beukenhaag snoeien tot tegen de stam ?
Lees verder...
Forumonderwerp helling beplanting

Gepubliceerd: 01 mrt 2010

2,644 keer bekeken
Ons nieuwe huis ligt in een dal. De tuin heeft daardoor aan twee kanten een tamelijk schuine helling. De vorige bewoners hebben het laten verwilderen maar ik ben zelf geen brandnetel fan.
Lees verder...
Forumonderwerp haagbeuk in bloei

Gepubliceerd: 09 feb 2010

2 keer bekeken
Beste tuinliefhebbers,Ik wil voor mijn website de Haagbeuk, in volle bloei, fotograferen.
Lees verder...
Forumonderwerp haagbeuk

Gepubliceerd: 07 feb 2010

757 keer bekeken
Sinds tien jaar staat de haagbeuk (carpinus betulus) in mijn tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp tuin ontwerp

Gepubliceerd: 07 aug 2009

146 keer bekeken
Hallo, We hebben een tuin in de vorm van een rechthoekige driehoek. De tuin is op dit moment kaal, gereed om ingericht en bestraat te worden.
Lees verder...