Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
larven van de taxuskever Gepubliceerd: 10 apr 2016 167 keer bekeken |
Ik had een mooie pol lievevrouwebedstro, die bijna van de ene op de andere dag los op de aarde lag, maar ik weet het aan de vorst, hoewel ik zoiets nog nooit eerder had meegemaakt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
taxuskever oplossing? Gepubliceerd: 29 mrt 2014 420 keer bekeken |
Het probleem van vraatschade door taxuskever heb ik hier al enkele malen aangekaart. Op advies dat enkelen onder jullie me gaven heb ik eind augustus een behandeling toegepast met Lees verder... |
| Forumonderwerp |
azalea zaailingen Gepubliceerd: 24 feb 2014 88 keer bekeken |
Hallo allen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
azalea op stam Gepubliceerd: 02 jul 2013 3 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat zijn de witte schelpen in de rhododendron? Gepubliceerd: 10 jul 2012 650 keer bekeken |
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rhododendrons met veel knoppen maar nooit bloemen Gepubliceerd: 31 mei 2012 3,255 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
het word kouder... Gepubliceerd: 27 jan 2012 62 keer bekeken |
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
azalea bonsai Gepubliceerd: 31 dec 2010 25 keer bekeken |
Hallo ik ben nieuw hier dus soms kan het zijn dat ik rare vragen stel maar ja ik wil het ook leren! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rhododenderon Gepubliceerd: 19 sep 2010 34 keer bekeken |
2 jaar geleden heb ik 30 Rhodo's geplant (Nova Zembla) Het lukt me niet op ze lekker aan de gang te krijgen. Ik heb destijds een gat gemaakt, met turf gevuld en geplant. De bovenlaag heb ik afgedekt met houtsnippers. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rhododendron Gepubliceerd: 27 jun 2010 16 keer bekeken |
Ik heb al een aantal jaren een prachtige Rhododendron. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
schimmel op azalea's Gepubliceerd: 23 mrt 2010 120 keer bekeken |
Hallo, op mijn azalea's is op de takken een agressieve schimmel merkbaar. De azalea's lijken mij verloren. Kan iemand mij zeggen om welke schimmel het gaat en op welke manier ik hieraan kan verhelpen. hartelijk dank. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
chaenomelis' bladeren blijven er te jong uitzien Gepubliceerd: 21 jul 2009 12 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
taxis baccata met merkwaardige ziekte Gepubliceerd: 15 jul 2009 110 keer bekeken |
ik stelde deze vraag al een maand geleden maar heb nu foto's toegevoegd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
japanse azalea met gekrulde bladeren Gepubliceerd: 29 mei 2008 540 keer bekeken |
Mijn Japanse azalea heeft iets raars. De nieuwe blaadjes zijn aan de uiteinde gekruld, met schimmel. Op het eerste aanzien dacht ik dat er een tros groene rupsen in zat. Het is bij meerdere takken. Wat moet ik doen, eruit knippen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rhodondendron Gepubliceerd: 19 apr 2007 11 keer bekeken |
Hallo,
Mijn rhodondendrons zien er ook niet al te best uit. Heeft dit met een schimmel te maken?
Het vreemde is dat 1 plant het (nog) wel goed doet.
Alvast bedankt voor jullie reacties Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bijtende insekten in rhododendron??? Gepubliceerd: 28 mrt 2006 8 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rhodondendron droogknop? Gepubliceerd: 10 aug 2005 9 keer bekeken |
Onze rhodondendron knoppen zijn droog en worden bruin (niet zwart en geen puntjes) - ik kwam na onderzoek in het forum en op internet ook de omschrijving bloemknoprot tegen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zieke azalea Gepubliceerd: 30 apr 2004 5 keer bekeken |
Beste allen,
mijn buurvrouw zit mpet de handen in het haar. Haar azalea (denk ik toch) bloeit niet meer en heeft rare grijze vlekken op de bladeren. Ik heb een foto gemaakt : Lees verder... |