Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp in huiskamer kweken?

Gepubliceerd: 20 jan 2014

1 keer bekeken
Al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe hobby. Laatst las ik op een bolg (eet niet meer welke) dat iemand groente en kruiden kweekt. Nu sprak het stukje kweken mij wel aan. Dan lijkt mij
Lees verder...
Forumonderwerp geschikte, waterdoorlatend potgrond v. hippeastrum

Gepubliceerd: 29 nov 2013

100 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp bladluizen

Gepubliceerd: 04 sep 2013

4 keer bekeken
Hoi allemaal, Heeft er iemand ervaring met bladluizen kweken ? Ben al paar dagen aan het zoeken geweest maar ze zijn nog weinig te vinden. Groetjes
Lees verder...
Forumonderwerp voeding

Gepubliceerd: 31 aug 2012

81 keer bekeken
Morgen, 1 september : weer de ''r'' in de maand, stoppen met voeden van de cactussen en vetplanten? Hoelang mogen ze buiten blijven staan?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 28 aug 2012

9 keer bekeken
Hallo, Ik heb in een boek een plant gezien met de naam pauwenplant..Helaas stond daar geen latijnse naam of gewone naam bij.
Lees verder...
Forumonderwerp vragen over enkele planten/bonsai.

Gepubliceerd: 09 jul 2012

10 keer bekeken
Hallo, tuinfanaten. Bij mij in de wijk evenals op school zie ik overal bijna overal dan hertshooi staan, Mooie plant, mooie bloemen, maar dat doet er niet toe.Hoe is deze plant te vermeerderen?
Lees verder...
Forumonderwerp gras in huis

Gepubliceerd: 05 jan 2012

51 keer bekeken
Hallo, Vandaag kwam ik op het radicale, uitdagende en hopelijk uitvoerbare idee om in huis een pot met gras te laten groeien. Heeft iemand een idee of dit mogelijk is? Graag tips! Dank!
Lees verder...
Forumonderwerp onder led kweken

Gepubliceerd: 17 nov 2010

130 keer bekeken
Goedenavond damea en heren,
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplanten kweken..

Gepubliceerd: 06 okt 2010

4 keer bekeken
Hallo, het lijkt me leuk om een kamerplant te gaan kweken. Maar het probleem is dat ik niet weet wat voor kamerplant(en) je met deze seizoen kunt kweken. Heeft er iemand een idee? het maakt niet zo veel uit wat voor soort kamerplant het is.
Lees verder...
Forumonderwerp zaden gezocht

Gepubliceerd: 24 mei 2010

42 keer bekeken
Gezocht zaadjes fonteingras.Panicum Virgatum Fontaine
Lees verder...
Forumonderwerp alles wordt kleiner?

Gepubliceerd: 30 jan 2010

1 keer bekeken
nou wordt het voorjaar en wil deze vraag nu al posten om niet dezelfde problemen als vorig jaar te krijgen.
Lees verder...
Forumonderwerp zonnewerend glas slecht voor kamerplanten??

Gepubliceerd: 29 mrt 2009

901 keer bekeken
Wij hebben een nieuwbouw en een grote raampartij met zonnewerend glas (dat UV-stralen tegenhoudt). Ik hoorde dat hierdoor al mijn planten waarschijnlijk zullen dood gaan. Is dit een fabel of zou dit helaas wel eens waar kunnen zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp sterk groeiende planten gezocht

Gepubliceerd: 30 jan 2009

0 keer bekeken
Ik ben op zoek naar sterk groeiende kamerplanten. Aangroei in de winter moet mogelijk zijn. Ik heb 3 zuidgerichte ramen, dus er kan voldoende licht naar binnen komen.
Lees verder...
Forumonderwerp bleekgroene bladkleur zaailingen.

Gepubliceerd: 20 apr 2008

3 keer bekeken
Mijn nu éénjarige zaailingen van trachycarpus fortunei hebben een heel lichtgroene kleur.
Lees verder...
Forumonderwerp tomaten tips

Gepubliceerd: 18 mrt 2008

17 keer bekeken
Beste Mensen, Ik kweek nu 4 dagen tomaatjes en er zijn al een paar plantjes ong. 3 centimeter(!). Nu heb ik de vraag of jullie nog wat tips hebben voor het kweken? Verder wou ik even vragen;
Lees verder...
Forumonderwerp weer welke soort en verzorging

Gepubliceerd: 13 mei 2007

2 keer bekeken
op het moment kan ik geen foto's op mijn computer plaatsen. Maar met een uitgebreide beschrijving hoop ik toch dat jullie mij kunnen helpen.
Lees verder...
Forumonderwerp orchidee op seramis

Gepubliceerd: 29 sep 2005

68 keer bekeken
HalloWie heeft er ervaring met orchideen op seramis oppotten?Alvast bedankt voor de reactiegroetjes Nicolin
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van een orchidee

Gepubliceerd: 06 aug 2004

2 keer bekeken
Hallo allemaal.ik heb 2 jaar geleden een prachtige orchideen plant gekocht met prachtige bloemen en zoals mij verteld is de uitgebloeide steel met bloemen afgeknipt na het 3e oog.
Lees verder...
Forumonderwerp de haan en redpoppy !!

Gepubliceerd: 10 mei 2004

0 keer bekeken
Wat doen jullie in het dagelijks leven? Jullie geven zoveel antwoorden op deze site.In elk onderwerp.Ik ben maar gewoon een amateur,altijd op een flat gewoond.(in het dagelijks leven cv-monteur).Jullie hebben vast een "groene achtergrond".
Lees verder...