Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp bloembollen bewaren

Gepubliceerd: 21 apr 2014

10 keer bekeken
Dag. Ik heb een paar uitgebloeide tulpen, hyacinten, narcissen en blauwe druifjes. Ik heb de bollen uit de potjes gehaald en ontdaan van de aarde. Ik zet ze liever niet in de tuin, want ik wil de ruimte
Lees verder...
Forumonderwerp uitgebloeide hyacinten

Gepubliceerd: 20 dec 2011

366 keer bekeken
Ik kreeg een tijdje geleden een mandje met hyacinten, die vervolgens prachtig gebloeid hebben. Nu zijn ze echter uitgebloeid en nu vroeg ik me af of ik nog iets kan met de bollen of dat ze rijp zijn voor de GFT-bak?
Lees verder...
Forumonderwerp heleboel bloembollen.

Gepubliceerd: 01 mei 2011

0 keer bekeken
Ik heb een heleboel uitgebloeide bloembollen, van tulpen , blauw druifjes en narcissen, hyacinten. Nu vraag ik me eigenlijk af of ik de bollen, nadat al het loof opgedroogd is, niet al alles in een hele grote bak kan uitplanten.
Lees verder...
Forumonderwerp narcissen

Gepubliceerd: 27 mrt 2011

3 keer bekeken
heb heel wat nacisjes ( tête à tête ) gekocht om bloemstukjes binnenshuis te maken, natuurlijk zijn die allemaal al uitgebloeid en heb ze allemaal verzameld in een houten kistje.
Lees verder...
Forumonderwerp tweede kans voor hyacintenbollen

Gepubliceerd: 28 jan 2011

13 keer bekeken
Beste mensen, hier een typische midwintervraag. In afwachting van de lente koopt mijn vrouw elk najaar in een bloemenzaak een paar hyacintenbollen en blauwe druifjes. Ze staan op tafel in een schaal met wat gewone potgrond.
Lees verder...
Forumonderwerp hyacinten

Gepubliceerd: 03 feb 2010

12 keer bekeken
Ik koop elk jaar minimaal 1x bolletjes op pot voor in huis, dit vind ik gezellig. Na de bloei plant ik deze altijd in de tuin voor volgend jaar.
Lees verder...
Forumonderwerp bloembollen

Gepubliceerd: 08 feb 2009

0 keer bekeken
ik heb een paar leuke mandjes met voorjaarsbolletjes in het tuincentrum gekocht en die zijn nu uitgebloeidnu wil ik die in de tuin planten zodat ik er volgend jaar nogmaals plezier van heb.hoe doe ik dat goed?
Lees verder...
Forumonderwerp hyacintenbollen

Gepubliceerd: 16 jan 2009

0 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp meenemen van bloembollen bij verhuizing

Gepubliceerd: 14 sep 2008

66 keer bekeken
Ik heb in mijn huidige tuin een boel mooie bloembollen staan. Tulpen, parkiettulpen, narcissen, hyacinten, crocussen, etc. Allemaal in mooie en bijzondere varieteiten.
Lees verder...
Forumonderwerp hyacinten in de tuin

Gepubliceerd: 24 mei 2005

1 keer bekeken
hoe lang moeten de bladeren van de uitgebloeide hyacinten in de volle grond nu eigenlijk blijven zitten voordat ik ze mag afknippen?
Lees verder...
Forumonderwerp bloembollen

Gepubliceerd: 25 apr 2004

2 keer bekeken
Ik heb een beperkt oppervlak om bloemen te zetten. Ik heb een prachtige bloei gehad van narcissen, krokussen en hyacinten, maar die zijn nu uitgebloeid. op diezelfde plaats wil ik nu andere bloemen zetten die deze zomer dan bloeien.
Lees verder...
Stel een tuinvraag