Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp algeneter maar welke?

Gepubliceerd: 05 mrt 2012

109 keer bekeken
Ben de naam kwijt dus vandaar mijn vraag zit in mijn bak en heb hem op de foto gezet.Hoop dat die duidelijk genoeg is je ziet alleen de onderkant.Het visje zelf is donker van kleur en veel kleiner.BVD Minke
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vissen aanschaffen

Gepubliceerd: 24 jul 2011

1 keer bekeken
hallo, ik heb een rekord 60 met daarin 2 glasmeervallen, 2 clownbotia's en 2 algeneters.Ik wil na verkoop van30 guppen nieuwe vissen aan toevoegen maar weet nog niet welke.Tevens wil ik andere invulling ter decoratie.
Lees verder...
Forumonderwerp graag wat raad/info aankoop aqarium juwel/ferplast

Gepubliceerd: 21 sep 2010

37 keer bekeken
Hallo, Ik ben van plan om over te gaan tot aankoop van aqarium. Nu is mijn keuze gevallen op 3 modellen,elke informatie is welkom zodat ik als leek er de beste uitkies. Zodus elke raad is welkom ! !
Lees verder...
Forumonderwerp vijver

Gepubliceerd: 09 sep 2007

84 keer bekeken
Kan het zijn dat kikkers/padden vissen eten. ik heb deze zomer een aantal nieuwe goudwindes en algeneters in de vijver geplaatst. ik zie echter alleen telkens 1 van de 2 oude goudwindes zwemmen. de nieuwelingen zie ik niet.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende vis

Gepubliceerd: 24 mei 2007

31 keer bekeken
Hoi Allemaal, Toen ik in de topic "Mijn vijver" de bewoners van mijn vijver beschreef, moest ik van twee vissen de benaming schuldig blijven. Het zijn vissen waarvan ik geen idee heb welk soort het is.
Lees verder...
Forumonderwerp algeneters

Gepubliceerd: 19 aug 2006

13 keer bekeken
Hallo, Ik heb in mijn vijver (van 5050 liter) aardig wat algen drijven. Ik zou graag wat vissen kopen die algen eten. Wat voor soort algeneters kan ik het beste kopen? In mijn vijver zitten op dit moment:
Lees verder...
Forumonderwerp algen

Gepubliceerd: 25 mei 2005

1 keer bekeken
moet je de filter aan laten staan als je er zink oxide in doet ?Ben
Lees verder...