Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Tuininformatie 5 ideeen voor het inrichten van je huiskamer

Gepubliceerd: 02 mrt 2022

30 keer bekeken
Ben jij toe aan een nieuw interieur, of wil je je huidige interieur graag een upgrade geven? Of je nu een groot of klein budget hebt, het draait uiteindelijk allemaal om creativiteit.
Lees verder...
Tuininformatie 5 ideeen om thuis meer groen uit te stralen

Gepubliceerd: 14 feb 2022

24 keer bekeken
Ben jij toe aan een nieuw interieur, of wil je je huidige interieur graag een upgrade geven? Of je nu een groot of klein budget hebt, het draait uiteindelijk allemaal om creativiteit.
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit?

Gepubliceerd: 25 jan 2017

18 keer bekeken
Weet iemand welke boom (incl. luisjes) dit is? De foto's zijn genomen eind sep.
Lees verder...
Forumonderwerp orchidee uitgebloeid

Gepubliceerd: 07 jul 2014

70 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp een echt dierentuin.

Gepubliceerd: 03 nov 2012

96 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp te grote dosis decis plus voor groenten van bayer

Gepubliceerd: 01 jul 2012

99 keer bekeken
Ik heb een grote stommiteit begaan en wilde graag jullie mening vragen. Ik heb twee grote pompoenplanten staan met veel bloem en beginnende pompoenbolletjes.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe bloei.en nieuwe aanwinst

Gepubliceerd: 22 apr 2012

9 keer bekeken
Hallo orchidee liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp phal in badkamer

Gepubliceerd: 22 apr 2012

6 keer bekeken
Ik zit met een vraag. Ik heb in mijn badkamer graag een orchidee staan maar elke keer ik daar één zet die mooi in bloei staat gaat die al na een paar dagen verwelken en vallen de bloemen er af.
Lees verder...
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

189 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...
Forumonderwerp orchilim, alden biezen

Gepubliceerd: 01 apr 2012

10 keer bekeken
Het is al bijna zover....volgende weekend ;0)Wie gaat er naartoe ?Wij(man en dochters)gaan zaterdag met de trein ;0)Groetjes,kikkertje
Lees verder...
Forumonderwerp trachy's na de winter

Gepubliceerd: 11 mrt 2012

18 keer bekeken
Ik heb even een paar foto's gemaakt van mijn trachy's, en zou ik graag wat meningen horen over in wat voor staat ze zijn.Ik heb halverwege de strenge vorst nog snel met kunst en vliegwerk
Lees verder...
Forumonderwerp voorjaar in aantocht

Gepubliceerd: 14 feb 2012

50 keer bekeken
Hier dan maar een topic aangemaakt om het voorjaar voor te bereiden.Als er een droge periode komt ga ik eens preventief met de rosacur anti schimmel behandeling starten.Tevens de nodige snoeibeurt eerst moet de nachtvorst weg.
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

62 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp speerrot?

Gepubliceerd: 09 jan 2011

257 keer bekeken
Hoi, een van mijn 2 kleine trachy's heeft allemaal spierwittesperen die allemaal ongeknikt zijn. Moet ik die als verloren beschouwen?Ze zitten nog wel muurvast.
Lees verder...
Forumonderwerp de efteling beschermd zijn palmen en exoten goed

Gepubliceerd: 26 dec 2010

24 keer bekeken
Vandaag op de Efteling geweest, ik heb wat foto's gemaakt van de bescherming die ze gebruiken bij de trachycarpus fortunei en olijfbomen deze staan bij de attractie Fata morgana
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aanwinst !!!!

Gepubliceerd: 18 dec 2010

7 keer bekeken
een nieuwe cambria ik vind hem mooi zeker die kleur
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvrienden daar gaan we dan, en 'nu' al...

Gepubliceerd: 17 nov 2010

27 keer bekeken
Winter gaat warmdraaien17.11.2010 12:35
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

261 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp dichtvouwen blad trachycarpus

Gepubliceerd: 28 jun 2010

491 keer bekeken
Ik heb meerdere Trachy's staan die hun blad dicht vouwen...Zowel Palmen die dit voorjaar uit Spanje gekomen zijn als palmen die ik afgelopen winter binnen heb laten overwinteren.Zowel de Fortunei's als de Wagnerianus doen het.
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel orchideen in bloei

Gepubliceerd: 26 jun 2010

24 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp actuele staat exoten zomer 2010

Gepubliceerd: 19 jun 2010

7 keer bekeken
Misschien kunnen jullie de foto's nog herinneren van afgelopen winter, inmiddels staan we vlak voor de zomer en wil ik jullie laten zien hoe het een en ander er nu bij staat.
Lees verder...
Forumonderwerp welk soort sneeuwklokje

Gepubliceerd: 02 feb 2010

135 keer bekeken
Deze schone klok staat al een aantal weken in de tuin te pronken :) (dit is een van de weinigen die ik als bolletje gekocht heb die het goed 'doen')
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe trachycarpus f.

Gepubliceerd: 21 jan 2010

49 keer bekeken
Net als vorig jaar heb ik rond deze tijd weer onverwacht een Trachycarpus F. gekocht. A.s. zaterdag krijg ik 'm thuisbezorgd.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

462 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp palmenveiling

Gepubliceerd: 03 sep 2009

35 keer bekeken
Goedemiddag forumgebruikers,
Lees verder...