Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp hulp bij cactus

Gepubliceerd: 29 aug 2019

118 keer bekeken
Mijn collectie cacti telt twee zieken (!?):
Lees verder...
Forumonderwerp cactus reddingsoperatie

Gepubliceerd: 19 aug 2019

7 keer bekeken
Hallo allemaal!
Lees verder...
Forumonderwerp stephanotis probleem

Gepubliceerd: 30 mei 2019

1,000 keer bekeken
Stephanotis probleem
Lees verder...
Forumonderwerp naam cactussen

Gepubliceerd: 03 okt 2018

62 keer bekeken
Ik heb gisteren 2 cactussen gekregen van iemand die ze niet meer wilde. De eerste is waarschijnlijk een opuntia, maar welke en de tweede ken ik niet. Weet iemand de naam?
Lees verder...
Forumonderwerp cactus probleem

Gepubliceerd: 16 aug 2018

158 keer bekeken
Beste cactusliefhebbers
Lees verder...
Forumonderwerp aloe soort?

Gepubliceerd: 04 mei 2018

69 keer bekeken
Is deze plant een aloë soort? Neem aan van wel. Welke naam heeft ie dan?
Lees verder...
Forumonderwerp cactus, lithops en bonsai. hai!

Gepubliceerd: 02 jul 2017

36 keer bekeken
Bij deze wat meer info over mij. Ik heb na een vraag gesteld te hebben meteen maar een account aangemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen zijn dit?

Gepubliceerd: 29 mei 2017

1,179 keer bekeken
Vandaag voor het eerst bij kwekerij Cactusflower in Rumst geweest (is zeer de moeite waard). Ik heb een mooie selectie verzameld, maar ben volledig nieuw in de Cactus wereld, dus kan wel wat hulp gebruiken bij het determineren.
Lees verder...
Forumonderwerp herken mijn cactus

Gepubliceerd: 23 feb 2017

101 keer bekeken
Afgelopen week heb ik 2 cactussen gekocht.
Lees verder...
Forumonderwerp winterharde cactus

Gepubliceerd: 12 jun 2016

25 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp welke soorten cactussen zijn dit ?

Gepubliceerd: 28 mrt 2016

478 keer bekeken
Ik heb een aantal cactussen en ik zou daar graag de naam van willen weten. Misschien kan iemand mij helpen? Kunt u ook nog wat over de conditie vertellen van mijn cactussen? de meeste heb ik nu een jaar. Alvast bedankt ! :) 1:
Lees verder...
Forumonderwerp welk soort cactus? knopjes erop afsteken?

Gepubliceerd: 31 jan 2016

49 keer bekeken
Best leden, Als jullie me zouden willen helpen met een aantal vragen graag :) Hieronder is mijn cactus te zien, zouden jullie hiervan de naam weten? En mogelijk eigenschappen?
Lees verder...
Forumonderwerp cactusgrond samenstellen

Gepubliceerd: 10 jan 2016

2,881 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp welke kamer plant voor elke temperatuur

Gepubliceerd: 29 jun 2015

29 keer bekeken
Beste allemaal. voor in de keuken/kantine van onze stichting ben ik op zoek naar een paar mooie grote (groeiende) kamerplanten die tegen elke nederlandse temperatuur kunnen en groen blijven. De ruimte is zeer licht maar geen direct zonlicht.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen zijn dit?

Gepubliceerd: 22 jun 2015

15 keer bekeken
Ik heb 6 cactussen maar van deze 2 weet ik de naam niet, weet iemand op dit forum welke soorten het zijn? Alvast bedankt!! :D
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen en verzorging

Gepubliceerd: 19 okt 2014

69 keer bekeken
Ik heb me toch maar eens aangemeld om er achter te komen welke actussen ik heb. Ze zijn gekocht bij een tuincentrum. Na een uitgebreide zoektocht op internet niks kunnen vinden. Ook wat de verzorging betreft rommel ik maar wat
Lees verder...
Forumonderwerp enten van cactussen

Gepubliceerd: 07 sep 2014

122 keer bekeken
Hallo allemaal,Ik heb sinds ongeveer een jaar diverse cactussen en vetplanten en koop steeds weer wat nieuws.Weet niks van benamingen enz. Is gewoon een leuke hobby om af en toe wat mee te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp enkele vraagjes

Gepubliceerd: 09 aug 2014

3 keer bekeken
Ik heb enkele vraagjes over verplanting, zaaien en aankopen.Mijn eerste vraag is, wanneer is de beste periode om een vijgenboom te verplanten en welke grond is meest geschikt voor deze plant. Vraag 2 , ik zou
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 24 nov 2013

7 keer bekeken
Deze plant heb ik van de zomer uit het bos gehaald. Tis familie van de winde, maar welke van de 600 weet ik niet. De foto laat goed de bladvorm en bloeiwijze zien.
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb 4 cactussen/vetplanten, hoe heten ze?

Gepubliceerd: 07 nov 2012

45 keer bekeken
Ik zou graag willen weten welke soorten cactussen/vetplanten deze zijn? Dan kan ik meer informatie over hun verzorging opzoeken:) Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Nummer 1:
Lees verder...
Forumonderwerp correcte naam en verzorging van euphorbia cactus

Gepubliceerd: 23 sep 2012

49 keer bekeken
Ik heb deze Euphorbia een 5-tal jaren geleden gekregen van een cactusliefhebber.
Lees verder...
Forumonderwerp vijverplant

Gepubliceerd: 03 sep 2012

0 keer bekeken
Weet iemand welke plant dit is? Het gaat om de plant die naast de waterval staat. Hij moet in het water staan want waar je hem op de foto ziet staan staat hij niet goed.
Lees verder...
Forumonderwerp voeding

Gepubliceerd: 31 aug 2012

81 keer bekeken
Morgen, 1 september : weer de ''r'' in de maand, stoppen met voeden van de cactussen en vetplanten? Hoelang mogen ze buiten blijven staan?
Lees verder...
Forumonderwerp selenicereus grandiflorus.

Gepubliceerd: 27 jul 2012

57 keer bekeken
Hallo, Ik krijg van iemand een stek van deze cactus.welk mengsel moet ik gebruiken zand-aarde? of alleen aarde?
Lees verder...
Forumonderwerp hylocereus undatus kweken

Gepubliceerd: 14 jul 2012

87 keer bekeken
Hallo, op de site van dutch pitahaya zie ik jonge Cactussen staan van het type: hylocereus undatus. Ik weet dat deze cactus in de wolsmond Pitahaya wordt genoemd.of te wel: Drakenvrucht.
Lees verder...