Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp naam mini cactus

Gepubliceerd: 10 jun 2018

138 keer bekeken
Wat zijn de namen van deze kleine cactussen
Lees verder...
Forumonderwerp welke soorten cactussen zijn dit ?

Gepubliceerd: 28 mrt 2016

478 keer bekeken
Ik heb een aantal cactussen en ik zou daar graag de naam van willen weten. Misschien kan iemand mij helpen? Kunt u ook nog wat over de conditie vertellen van mijn cactussen? de meeste heb ik nu een jaar. Alvast bedankt ! :) 1:
Lees verder...
Forumonderwerp melocactus !

Gepubliceerd: 18 jul 2015

6 keer bekeken
Hoi : Ik denk dat ik 2 melo cactussen heb van een cm. of 12 doorsnee en 10 ribben. Nu komen er uit het midden bij elk een nieuwe scheut uit. Is dat gebruikelijk of hoe moet ik het zien.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus: mini gele bolletjes tussen cactus- eitjes?

Gepubliceerd: 08 aug 2013

78 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp breedte van de cactus

Gepubliceerd: 17 sep 2012

2 keer bekeken
Ik ben erg benieuwd of iemand mij kan helpen.Ik heb 2 mooie cactussen staan die ooit gekocht zijn als mini's maar naar mate ze groter worden wordt ook de cactus smaller lijkt het.
Lees verder...
Forumonderwerp crassula ovata en onbekend soort cactus

Gepubliceerd: 08 aug 2009

158 keer bekeken
Ik heb een tijdje geleden een bericht geplaats over mijn crassula ovata, die er nogal z
Lees verder...
Forumonderwerp mini cactus

Gepubliceerd: 23 apr 2009

69 keer bekeken
Ik heb een paar dagen geledeneen kleine mini cactus gekocht, ongeveer14 cm hoog. Hij is geplant in een kleinevaas, en ik heb heb gekocht om het huisgewoon een beetje op te vrolijken. Ik wou
Lees verder...
Forumonderwerp naam piepklein cactusje?

Gepubliceerd: 20 jul 2008

2 keer bekeken
Ik heb een aantal maanden geleden een minicactusje in een sleutelhanger (Een zogeheten Pettree ) gekocht, het klinkt misschien raar maar het is echt een échte (moet hem zelfs water geven!). Nu vroeg ik mij 2 dingen af;
Lees verder...
Forumonderwerp cactussen overwinteren in huis

Gepubliceerd: 10 sep 2007

32 keer bekeken
hoi Door verhuizing moet ik dit jaar mijn cactussen binnen laten overwinteren Wie heeft hier ervaring mee en moet ik binnen ook een ventilator over de cactussen laten blazen? Groetjes Edo.
Lees verder...
Forumonderwerp plantjes in gel

Gepubliceerd: 04 sep 2006

5 keer bekeken
hallo, ik heb 2 plantjes gekregen die in een soort gel staan ,heel mooi, maar mag ik die laten staan of is het beter als ik die in aarde zet?Het zijn vetplantjes. Dank voor de reakties,
Lees verder...
Forumonderwerp mini cactus gekregen

Gepubliceerd: 28 aug 2006

67 keer bekeken
Hoi, Ik heb laatst van iemand een mini-cactus gekregen, dat in zo'n buisje zit en je als sleutelhanger kan gebruiken. Voorbeeld:
Lees verder...
Forumonderwerp stekken ja/nee + soort?

Gepubliceerd: 17 nov 2004

1 keer bekeken
Beste heren/dames,
Lees verder...
Stel een tuinvraag