Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
madagascarpalm geayi top afsnijden Gepubliceerd: 12 sep 2024 57 keer bekeken |
Moet ik deze top afsnijden als ik een cactus wil waar meerdere takken uitkomen?
Ik vraag dit omdat me dat leukt lijkt een geayi met meerdere takken Lees verder... |
| Forumonderwerp |
is deze opuntia? te redden? Gepubliceerd: 08 jun 2020 195 keer bekeken |
Goedemiddag allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
probleem met mijn te groot wordn cactus. Gepubliceerd: 21 apr 2020 351 keer bekeken |
PROBLEEM MET MIJN TE GROOT WORDN CACTUS. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
probleem met mijn te groot wordn cactus. Gepubliceerd: 21 apr 2020 33 keer bekeken |
Beste, ik ben Pat, en heb jaren geleden eens als experiment een stekje van amper iets in een pot gestopt en zie het resultaat op de foto, een veel te groot wordende cactus die meer valt omdat deze te zwaar is geworden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
probleem met cactus Gepubliceerd: 28 feb 2020 134 keer bekeken |
Hallo mede forum gebruikers. Ik heb een probleem met mijn cactus. Ik heb deze cactus een jaar geleden gekocht en op een wat donkere hoek van mijn bureau gezet. Een paar weken later heb ik bedacht dat hij beter bij het raam kon staan. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
een begin maken met kamerplanten Gepubliceerd: 09 sep 2019 43 keer bekeken |
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hulp bij cactus Gepubliceerd: 29 aug 2019 124 keer bekeken |
Mijn collectie cacti telt twee zieken (!?): Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactus reddingsoperatie Gepubliceerd: 19 aug 2019 17 keer bekeken |
Hallo allemaal! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe red ik mijn cactus?! Gepubliceerd: 21 jan 2019 255 keer bekeken |
Zojuist is er een deel van mijn cactus plots “afgebroken”. Van het een op het andere moment lag de bovenkant eraf.. zoals op de foto te zien.
Dit is een paar weken geleden ook al een keer gebeurd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
plekken op "koning van de nacht" cactus Gepubliceerd: 15 okt 2018 344 keer bekeken |
Hallo allemaal,
Ik ben een beginnende hobby cactus houder. En een in mijn mening erg mooie selenicereus grandiflorus vertoond wat vreemde plekken op de stengels. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sansevieria Gepubliceerd: 12 okt 2018 222 keer bekeken |
Beste mensen,
Weer een probleem met Sanseveria. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactus probleem Gepubliceerd: 16 aug 2018 161 keer bekeken |
Beste cactusliefhebbers Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aloe vera uitloper verkleurd en krult Gepubliceerd: 14 jun 2018 816 keer bekeken |
Bij aanschaf van een nieuwe aloe vera zat er al een uitloper aan. Deze was groot genoeg om hem apart te verpotten en dat deed ik. Ik heb cactus grond gemengd met brekerzand. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactus valt uit elkaar? wat te doen Gepubliceerd: 24 mei 2018 1,756 keer bekeken |
Vandaag kwam ik thuis en trof ik mijn cactus zo aan. Heel vreemd. Deze 2 stukken stonden op het kleine stukje dat nog in de grond staat. Verder ziet hij er volgensmij nog goed uit en ik heb hem nog maar kort. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactus identificatie Gepubliceerd: 21 nov 2017 164 keer bekeken |
Wie o wie kent deze cactus (geslacht en soort)? Ik heb deze gewoon in de supermarkt gekocht en in een mengsel van potgrond met wat steentjes geplant. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam onbekende cactus Gepubliceerd: 14 jul 2017 102 keer bekeken |
Dag iedereen,
Kent iemand de naam van deze cactus? Wat doe ik met de bloem als deze uitgebloeid is? Laten hangen of verwijderen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Katrien Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactus, lithops en bonsai. hai! Gepubliceerd: 02 jul 2017 40 keer bekeken |
Bij deze wat meer info over mij. Ik heb na een vraag gesteld te hebben meteen maar een account aangemaakt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke cactussen zijn dit? Gepubliceerd: 29 mei 2017 1,190 keer bekeken |
Vandaag voor het eerst bij kwekerij Cactusflower in Rumst geweest (is zeer de moeite waard). Ik heb een mooie selectie verzameld, maar ben volledig nieuw in de Cactus wereld, dus kan wel wat hulp gebruiken bij het determineren. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
snoeien en de naam. Gepubliceerd: 25 mei 2017 46 keer bekeken |
hallo. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verzorging schlumberia Gepubliceerd: 03 apr 2017 52 keer bekeken |
Heb een dezer dagen een Schlumbergia gekocht, die mooie in de knop en bloemen zat. Ik heb deze plant een halve dag ik een bak water gezet, want ik dacht die is behoorlijk droog. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke cactus is dit? Gepubliceerd: 25 feb 2017 35 keer bekeken |
via determinatiesystemen op internet vind ik hem niet. Hij heeft acht segmenten zal ik maar zeggen. Ik begrijp dat hij weinig water nodig heeft, maar valt daar iets meer over te zeggen (zomer/winter e.d.)? Kan hij bloeien? bedankt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactus implodeert Gepubliceerd: 23 feb 2017 931 keer bekeken |
Iemand een idee wat er met deze cactus is gebeurd? Heb deze met Kerst gekregen en heeft sindsdien geen water gekregen. Plots is deze ingezakt en zit binnen vol vocht. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
herken mijn cactus Gepubliceerd: 23 feb 2017 103 keer bekeken |
Afgelopen week heb ik 2 cactussen gekocht. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
weet iemand hoe deze cactussen heten? Gepubliceerd: 26 jan 2017 29 keer bekeken |
Hallo, Ik zou graag willen weten hoe deze 2 cactussen heten. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rare plant Gepubliceerd: 03 jan 2017 33 keer bekeken |
ik heb een vraagje over een rare plant die we hebben staan. wij noemen hem een vingerplant, omdat de stengel lijkt op op elkaar gestapelde vingers :) dus: de stengel lijkt uit los op elkaar gestapelde segmenten te bestaan. Lees verder... |