Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp madagascarpalm geayi top afsnijden

Gepubliceerd: 12 sep 2024

57 keer bekeken
Moet ik deze top afsnijden als ik een cactus wil waar meerdere takken uitkomen? Ik vraag dit omdat me dat leukt lijkt een geayi met meerdere takken
Lees verder...
Forumonderwerp is deze opuntia? te redden?

Gepubliceerd: 08 jun 2020

195 keer bekeken
Goedemiddag allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp probleem met mijn te groot wordn cactus.

Gepubliceerd: 21 apr 2020

351 keer bekeken
PROBLEEM MET MIJN TE GROOT WORDN CACTUS.
Lees verder...
Forumonderwerp probleem met mijn te groot wordn cactus.

Gepubliceerd: 21 apr 2020

33 keer bekeken
Beste, ik ben Pat, en heb jaren geleden eens als experiment een stekje van amper iets in een pot gestopt en zie het resultaat op de foto, een veel te groot wordende cactus die meer valt omdat deze te zwaar is geworden.
Lees verder...
Forumonderwerp probleem met cactus

Gepubliceerd: 28 feb 2020

134 keer bekeken
Hallo mede forum gebruikers. Ik heb een probleem met mijn cactus. Ik heb deze cactus een jaar geleden gekocht en op een wat donkere hoek van mijn bureau gezet. Een paar weken later heb ik bedacht dat hij beter bij het raam kon staan.
Lees verder...
Forumonderwerp een begin maken met kamerplanten

Gepubliceerd: 09 sep 2019

43 keer bekeken
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen.
Lees verder...
Forumonderwerp hulp bij cactus

Gepubliceerd: 29 aug 2019

124 keer bekeken
Mijn collectie cacti telt twee zieken (!?):
Lees verder...
Forumonderwerp cactus reddingsoperatie

Gepubliceerd: 19 aug 2019

17 keer bekeken
Hallo allemaal!
Lees verder...
Forumonderwerp hoe red ik mijn cactus?!

Gepubliceerd: 21 jan 2019

255 keer bekeken
Zojuist is er een deel van mijn cactus plots “afgebroken”. Van het een op het andere moment lag de bovenkant eraf.. zoals op de foto te zien. Dit is een paar weken geleden ook al een keer gebeurd.
Lees verder...
Forumonderwerp plekken op "koning van de nacht" cactus

Gepubliceerd: 15 okt 2018

344 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik ben een beginnende hobby cactus houder. En een in mijn mening erg mooie selenicereus grandiflorus vertoond wat vreemde plekken op de stengels.
Lees verder...
Forumonderwerp sansevieria

Gepubliceerd: 12 okt 2018

222 keer bekeken
Beste mensen, Weer een probleem met Sanseveria.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus probleem

Gepubliceerd: 16 aug 2018

161 keer bekeken
Beste cactusliefhebbers
Lees verder...
Forumonderwerp aloe vera uitloper verkleurd en krult

Gepubliceerd: 14 jun 2018

816 keer bekeken
Bij aanschaf van een nieuwe aloe vera zat er al een uitloper aan. Deze was groot genoeg om hem apart te verpotten en dat deed ik. Ik heb cactus grond gemengd met brekerzand. 
Lees verder...
Forumonderwerp cactus valt uit elkaar? wat te doen

Gepubliceerd: 24 mei 2018

1,756 keer bekeken
Vandaag kwam ik thuis en trof ik mijn cactus zo aan. Heel vreemd. Deze 2 stukken stonden op het kleine stukje dat nog in de grond staat. Verder ziet hij er volgensmij nog goed uit en ik heb hem nog maar kort.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus identificatie

Gepubliceerd: 21 nov 2017

164 keer bekeken
Wie o wie kent deze cactus (geslacht en soort)? Ik heb deze gewoon in de supermarkt gekocht en in een mengsel van potgrond met wat steentjes geplant.
Lees verder...
Forumonderwerp naam onbekende cactus

Gepubliceerd: 14 jul 2017

102 keer bekeken
Dag iedereen, Kent iemand de naam van deze cactus? Wat doe ik met de bloem als deze uitgebloeid is? Laten hangen of verwijderen? Alvast bedankt! Groetjes, Katrien
Lees verder...
Forumonderwerp cactus, lithops en bonsai. hai!

Gepubliceerd: 02 jul 2017

40 keer bekeken
Bij deze wat meer info over mij. Ik heb na een vraag gesteld te hebben meteen maar een account aangemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen zijn dit?

Gepubliceerd: 29 mei 2017

1,190 keer bekeken
Vandaag voor het eerst bij kwekerij Cactusflower in Rumst geweest (is zeer de moeite waard). Ik heb een mooie selectie verzameld, maar ben volledig nieuw in de Cactus wereld, dus kan wel wat hulp gebruiken bij het determineren.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien en de naam.

Gepubliceerd: 25 mei 2017

46 keer bekeken
hallo.
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging schlumberia

Gepubliceerd: 03 apr 2017

52 keer bekeken
Heb een dezer dagen een Schlumbergia gekocht, die mooie in de knop en bloemen zat. Ik heb deze plant een halve dag ik een bak water gezet, want ik dacht die is behoorlijk droog.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus is dit?

Gepubliceerd: 25 feb 2017

35 keer bekeken
via determinatiesystemen op internet vind ik hem niet. Hij heeft acht segmenten zal ik maar zeggen. Ik begrijp dat hij weinig water nodig heeft, maar valt daar iets meer over te zeggen (zomer/winter e.d.)? Kan hij bloeien? bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus implodeert

Gepubliceerd: 23 feb 2017

931 keer bekeken
Iemand een idee wat er met deze cactus is gebeurd? Heb deze met Kerst gekregen en heeft sindsdien geen water gekregen. Plots is deze ingezakt en zit binnen vol vocht.
Lees verder...
Forumonderwerp herken mijn cactus

Gepubliceerd: 23 feb 2017

103 keer bekeken
Afgelopen week heb ik 2 cactussen gekocht.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand hoe deze cactussen heten?

Gepubliceerd: 26 jan 2017

29 keer bekeken
Hallo, Ik zou graag willen weten hoe deze 2 cactussen heten.
Lees verder...
Forumonderwerp rare plant

Gepubliceerd: 03 jan 2017

33 keer bekeken
ik heb een vraagje over een rare plant die we hebben staan. wij noemen hem een vingerplant, omdat de stengel lijkt op op elkaar gestapelde vingers :) dus: de stengel lijkt uit los op elkaar gestapelde segmenten te bestaan.
Lees verder...