Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
aanleg 'exotische' border en verpotten planten Gepubliceerd: 01 mrt 2012 38 keer bekeken |
Gisteren een leuk klusje gedaan! Het oude terras heb ik een week eerder eruit gehaald (inclusief zoveel mogelijk zand) en van de stenen heb ik een border gemaakt. Vervolgens 2 Big Bags met tuinaarde laten komen en laden maar.... Lees verder... |
Forumonderwerp |
rotte bloemen in trachy Gepubliceerd: 17 apr 2009 9 keer bekeken |
Mijn Trachy staat prachtig ondanks de koude winter. Lees verder... |
Forumonderwerp |
yucca rostrata hulp nodig Gepubliceerd: 07 apr 2009 283 keer bekeken |
Hallo,kan er iemand mij raad geven Lees verder... |
Forumonderwerp |
yucca rostrata bare root, geen wortels? Gepubliceerd: 20 jan 2009 451 keer bekeken |
Ik overweeg om deze yucca rostrata eruit te halen en deze in een pot met grind en aarde Lees verder... |
Forumonderwerp |
yucca carnerosana verrot Gepubliceerd: 06 jun 2007 42 keer bekeken |
Mijn yucca carnerosana is nu ook mislukt, ruim een jaar geleden kon ik de groeikop van Lees verder... |
Forumonderwerp |
wat een groei, zomer/najaar 2006... Gepubliceerd: 19 okt 2006 8 keer bekeken |
Ik heb wat nieuwe foto's zojuist gemaakt, ik heb mijn tuin even opgeruimd en her en der wat aangeveegd etc... Lees verder... |
Forumonderwerp |
yucca carnerosana Gepubliceerd: 29 sep 2006 26 keer bekeken |
De bast van mijn yucca carnerosana is aan 1 kant gebarsten en komt los van de stam. Lees verder... |
Forumonderwerp |
yucca gloriosa's in bloei, meerdere bloemstengels! Gepubliceerd: 26 sep 2006 192 keer bekeken |
Hier foto's van mijn voortuin, er zijn mensen die ervoor stil blijven staan, er worden vragen gesteld 'of deze planten het wel uithouden hier in ons klimaat', maar wij op dit forum weten wel beter, ik vertel het de mensen die het willen weten, wie Lees verder... |
Forumonderwerp |
ik wil 'super drive' maar hoe kom ik er aan? Gepubliceerd: 03 aug 2006 47 keer bekeken |
Ik wil 'super drive' maar hoe kom ik er aan? Lees verder... |
Forumonderwerp |
yucca rostrata Gepubliceerd: 03 aug 2006 130 keer bekeken |
hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
yucca rostrata 'bare roots' Gepubliceerd: 24 apr 2006 19 keer bekeken |
Hallo allemaal, ik heb weer een nieuw aanwinst, zaterdag vanuit Almere naar 'asian gardens' gereden in Panningen Limburg, dat is voor mij 175 km. enkele reis, maar wel even leuk met vrouw en kinderen. Lees verder... |