Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp krulvaren

Gepubliceerd: 16 nov 2022

54 keer bekeken
Sinds ongeveer een half jaar heb ik een krulvaren en ik slaag er dus maar niet in om deze te laten groeien of zelfs in leven te houden. Langzaam maar zeker sterft hij af maar maakt geen nieuw blad. 
Lees verder...
Forumonderwerp een echt dierentuin.

Gepubliceerd: 03 nov 2012

36 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp kentia palm

Gepubliceerd: 14 aug 2011

1,254 keer bekeken
mijn kentia plam krijgt steeds meer gele en bruine vlekjes en het lijkt steeds erger te worden. Hij stond bij een raam waar hij direct zonlicht kreeg, heb hem nu ergens anders staan waar dit niet
Lees verder...
Forumonderwerp afwatering

Gepubliceerd: 06 feb 2010

21 keer bekeken
Hallo, Ik lees hier en daar adviezen over de afwatering van planten. Sinds ik me wat meer in de kamerplanten ben gaan verdiepen, maak ik dus ook gebruik van een binnenpot en dek het gat af met wat potscherven.
Lees verder...
Forumonderwerp aanschaf kamerplanten

Gepubliceerd: 19 okt 2007

4 keer bekeken
beste mensen, ik wil 2 dezelfde kamerplanten aanschaffen, die helaas weinig tot geen daglicht kunnen krijgen, de potten zijn ongeveer 25 cm in diameter, en 22 hoog, kan iemand mij een leuk advies geven?b v d henk
Lees verder...
Forumonderwerp bamboeplant

Gepubliceerd: 28 nov 2003

7 keer bekeken
ik heb een bambusa vulgaris in de woonkamer staan.hij is 1meter hoog met een stam van +- 10 centimeter doorsnede. nu is er van de zomer een stek aan gekomen. is nu ong. 1.50m. nu worden de bladeren van de oude plant steeds geel en vallen af.
Lees verder...