Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
buxusschaar Gepubliceerd: 22 mei 2015 84 keer bekeken |
Ik wil een Buxusschaar met accu aanschaffen ,die niet te zwaar is. Waar moet ik op letten ? Is een bedrag van +/- 100 € echt nodig ? Wie kan mij een goed merk adviseren ? Groet,MrsB Lees verder... |
| Forumonderwerp |
heg een boost geven Gepubliceerd: 12 mrt 2015 22 keer bekeken |
Op bijgaande foto de heg in mijn tuin. Geen idee wat voor soort. Op sommige plekken dicht begroeid en op andere plekken helemaal niet. Wat kan ik eraan doen om de kale plekkeneen boost te geven voor de zomer? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
flink terugsnoeien heg Gepubliceerd: 16 sep 2014 16 keer bekeken |
Hallo,
Op onze erfafscheiding staat een heg. Geen idee wat voor soort, maar we hebben wat foto's bijgevoegd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat is er mis met me heg Gepubliceerd: 02 jul 2013 15 keer bekeken |
de laaste jaren gaat me heg er steeds slechter uitzien,iemand een idee wat het kan zijn. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
meesjes Gepubliceerd: 28 feb 2013 105 keer bekeken |
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
in kaart brengen planten Gepubliceerd: 06 mei 2012 10 keer bekeken |
Ook in ben zoals een vorige topicstarter al zei het in kaar brengen van me tuinplanten.
Deze 2 exemplaren groeien prima in me tuin maar ik heb helaas geen gegevens meer wat het zijn
Wie kan me helpen Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hulp nodig bij verdwenen heg Gepubliceerd: 02 mei 2012 4 keer bekeken |
Goedemorgen,Ik ben nogal een leek op tuinier gebied, En heb daarom advies nodig,Eerst even een uitleg:Mijn achter buurman had een mooie heg achter in zijn tuin.Deze stond tegen mijn schutting aan, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat is dit voor plant....of is het onkruid? Gepubliceerd: 31 mrt 2012 11 keer bekeken |
Deze plant staat bij mij tussen de heg. Deze plant staat er al wel een tijdje en nu bloeit deze met gele bloemetjes. Iemand enig idee wat het is? Het blad heeft best wel scherpe randjes. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onze haag gaat dood? Gepubliceerd: 29 feb 2012 173 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bruine bladeren bij een laurierkers Gepubliceerd: 18 feb 2012 1,196 keer bekeken |
Tijdens de laatste strenge vorst is mijn haag (van plm 5 jaar) zichtbaar aangetast. Er zitten inmiddels heel veel bruine bladeren aan, ook nog wel groene. Het vreemde is dat ik in de buurt (wel een behoorlijke afstand) nog Lees verder... |
| Forumonderwerp |
het word kouder... Gepubliceerd: 27 jan 2012 62 keer bekeken |
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
teucriumhaagje? Gepubliceerd: 01 jan 2012 9 keer bekeken |
Ik ben van plan om een laag smal haagje van 40/50 cm hoog te plaatsen (volle zon, humusrijke veengrond). Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ziekte hedera: wat te doen? Gepubliceerd: 14 aug 2011 2,370 keer bekeken |
Dag,We hebben een hedera tegen ons tuinhek aan groeien. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kokossnippers als bodembedekker? Gepubliceerd: 05 mei 2011 757 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tips voor onderhoudsvrije tuin Gepubliceerd: 31 mrt 2011 6 keer bekeken |
Wij beschikken in de familie over een geweldig huisje uit 1860 in Friesland. Het huis heeft een tuin van ongeveer 12 x 6 meter waar de vorige bewoners een kronkelig grindpad (naar de voordeur toe) met ruime borders aan de zijkant hebben gemaakt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
idee heg Gepubliceerd: 31 mrt 2011 3 keer bekeken |
Beste mensen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
gaten opvullen Gepubliceerd: 30 mrt 2011 30 keer bekeken |
in onze heg opgebouwd uit verschillende struiken zitten inmiddels veel grote gaten door oa. de wind. Deze willen we dan ook graag weer opvullen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe kort snoeien carpinus betulus fastigiata? Gepubliceerd: 17 feb 2011 758 keer bekeken |
Wij hebben de carpinus Betulus als solitaire boom in een stenen plantenbak staan. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
een vrucht?????? Gepubliceerd: 01 aug 2010 25 keer bekeken |
er staat een boompje in de tuin met deze balle er in wie weet wat het is Lees verder... |
| Forumonderwerp |
spinrag en rups in beukenhaag Gepubliceerd: 06 jun 2010 820 keer bekeken |
Onze beukenhaag (en die van de buren) wordt kaal en bruin. Er zit een soort spinrag in en ik heb een rupsje gevonden.Wie weet wat het is en wat we eraan kunnen doen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nog een paar opkomende plantjes Gepubliceerd: 30 apr 2010 2 keer bekeken |
Hallo,
van nog 2 ben ik benieuwd wat de naam is.De eerste 2 foto's zijn allebei van de eerste,bedankt alvast!
ronja. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke soort haag/ heg?? Gepubliceerd: 27 apr 2010 27 keer bekeken |
Kan iemand me vertellen over welke soort dit gaat en wat de eigenschappen er van zijn? Want ik heb na zoeken en blijven zoeken nog steeds geen idee wat het is :( Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bloeiende klimmers in de schaduw? Gepubliceerd: 08 mrt 2010 54 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
groene haag.... Gepubliceerd: 08 feb 2010 5 keer bekeken |
Beste tuinierders, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
haagbeuk Gepubliceerd: 07 feb 2010 757 keer bekeken |
Sinds tien jaar staat de haagbeuk (carpinus betulus) in mijn tuin. Lees verder... |