Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp uurloon voor tuinaanleg

Gepubliceerd: 14 apr 2013

18 keer bekeken
Wij hebben een offerte ontvangen voor de aanleg van een tuin van ongeveer 120-130m2. En de kosten welke voor arbeid worden berekend, vinden wij behoorlijk hoog, namelijk 50-53
Lees verder...
Forumonderwerp mcpa mcpp

Gepubliceerd: 10 mei 2011

3,663 keer bekeken
Weet iemand de dosering van zowel mcpa als mcpp per 10 liter water?Alvast bedankt voor alle moeite.
Lees verder...
Forumonderwerp temperatuur thermostaat afstellen trachycarpus

Gepubliceerd: 30 nov 2010

41 keer bekeken
een trachycarpus fortunei kan meer vorst verdragen dan veel andere tropische planten. maar op welke temperatuur de thermostaat instellen bij 1 graad vorst lijkt mij te vroeg
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe schutting verplaatsen op last van gemeente

Gepubliceerd: 29 okt 2009

23 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp tuinontwerp

Gepubliceerd: 06 jun 2005

1 keer bekeken
Graag zou ik willen weten wat de kosten zijn voor een tuinontwerp.Mijn man en ik hebben in belgie een boerderij gekocht met ca. 1ha land.Een groot gedeelte hiervan laten we weiland. Verder willen we graag wat fruitbomen,
Lees verder...
Forumonderwerp wat mag een hovenier kosten

Gepubliceerd: 14 jun 2004

6 keer bekeken
Ik wil graag een hovenier inschakelen om mijn tuin aan te leggen wat is een reeël uurloon inclusief BTW. Alvast hartelijk bedankt voor uw ervaringen
Lees verder...
Forumonderwerp klimop buurman woekert over/door mijn houten schut

Gepubliceerd: 17 apr 2003

146 keer bekeken
De klimop van de buurman woekert door en over mijn houten schutting. De schuuting staat niet op de rooilijn maar op mijn eigen grond en is ook geheel door mij betaald en derhalve mijn eigendom.
Lees verder...
Stel een tuinvraag