Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp en toen ......

Gepubliceerd: 04 mrt 2013

1 keer bekeken
viel het stiltot 1 april?of is het nu voorgoed voorbijmet de bonte rijmelarij?kip, kuiken ei en haasdoen die dan niet even dwaasalseen stelletje mezen?Dat zou toch wat wezen
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

47 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp de ene slak is de andere niet....

Gepubliceerd: 03 mei 2012

3 keer bekeken
Hallo, wij hebben veel slakken hier in de tuin na al die nattigheid. Naaktslakken, maar ook huisjes slakken die grote wijngaard slakken.
Lees verder...
Forumonderwerp planten aangetast met gaten en witte vlekken

Gepubliceerd: 12 mei 2011

4,337 keer bekeken
Sinds een tijdje zitten op de bladeren van steeds meer planten in mijn tuin - en in potten op het terras - onder witte spikkels en witte vlekken. Ook ontstaan er gaatjes in de bladeren. Op sommige platen zie ik ook mieren zitten en beestjes.
Lees verder...
Forumonderwerp slakken

Gepubliceerd: 13 mei 2010

5 keer bekeken
Hallo, bij ons zitten veel slakken, waaronder van die grote met huis. Ze zijn van die soort die ook wel gebruikt worden om te eten. Nou heb ik mij laten vertellen dat deze soort slakken je planten niet op eten. Weet iemand hier meer van?
Lees verder...
Forumonderwerp naaktslak (zo groot?)

Gepubliceerd: 29 mei 2008

19 keer bekeken
Ik zag een naaktslak van zeker 10 cm. op mijn gazon, sorry maar nog nooit gezien in mijn leven, wel naaktslakken oke dat wel, maar van hoogstens een cm. of 5 ofzo, maar deze is veeeel langer.
Lees verder...
Forumonderwerp sterfte bij goudwindes.

Gepubliceerd: 21 okt 2007

1,409 keer bekeken
Vanwege het probleem met mijn Goudwindes ben ik via Internet opzoek gegaan naar antwoorden en kwam bij dit forum terecht.
Lees verder...
Forumonderwerp yucca schimmel ??

Gepubliceerd: 06 sep 2006

110 keer bekeken
Hallo allemaal, ik heb een vraagje over mijn kamer Yucca, tijdens het lezen hier ben ik
Lees verder...
Stel een tuinvraag