Beste,
Mijn anthurium is al een paar maal verpot. Heeft ondertussen 3 hoofdstengels met bloemen. Moet ik opnieuw een grotere pot nemen of kan ik delen? En kan dan elk deel terug in een kleinere pot?? Hoogte?
Graag even jullie advies a.u.b.
Mvg,
Rosette
Als je regelmatig voeding geeft, kan een plant lang in een pot blijven staan.
Het splitsen en scheuren brengt , zeker in het groeiseizoen, het risico mee, dat de planten het loodje leggen.
Dankjewel
Reactie toevoegen